sobota, 4 czerwca 2022

31.) Maj maj i po maju (już dawno.)

 Heja wszystkim <3

Wesołego geja? XD


Tak dawno się tu nie odzywałam, że nie wiem co powiedzieć :,/


Ogólnie już po egzaminach, jest w szkole większy luz i na dzień dziecka otrzymałam Lps, ale o tym więcej zaraz. 

W maju nie odezwałam się wcale, bo skupiałam się na egzaminach i… mam nadzieję, że to będzie tego warte. 

W każdym razie już długo po, zrobiłam lekki recover psychiczny i czuje się lepiej. Dlatego postanowiłam, że się tu odezwę.

Moje plany są takie, żeby w wakacje odzywać się częściej, pisać o głupotach a nawet może zrobić coś o czym teraz jeszcze nie myślę, a wpadnie mi do głowy xD.

Ogólnie chciałam też poinformować, że anuluję robienie postów „moja kolekcja” gdyż ponieważ już doszły mi nowe koty i niby mam chyba możliwość edytowania postów, ale po prostu nie sprawiało mi to radości, a przecież to na tym polega blog cnie?

Tak więc klikam anuluj xD.

————————————

Dobrze teraz przejdźmy do Lps. 

Zamówiłam je z olx i powiem szczerze, że kiedy przyszły nie byłam zachwycona, były brudne a niektóre się kleiły :’P

Ale to nie był duży problem, bo na szczęście pięknie się umyły i teraz są czyste i pachnące. 

Nie będę się rozwodzić pod każdym zdjęciem, a powód jest prosty. Wciąż nie zapisuję charakterów Lps i tylko nieliczne je posiadają. Może kiedyś się to zmieni. Pod każdym zdjęciem będę po prostu pisać imiona Lps patrząc od lewej do prawej c:


Miłego czytanka!




Hanna, Mimi i Nancy


Loco, Mindy i Cacao


Vanessa, Laura i Blackie


Billz, Necro i Fuzjan


————————————


Tak więc to są wszystkie zacne 12 Lps które otrzymałam, zdjęcia może nie są w najlepszej jakości ale myślę, że każdy z nich na pewno kiedyś wystąpi w sesji i będziecie mogli lepiej się im przyjrzeć TvT


(Tak na marginesie stwierdziłam, że chce żeby to miejsce było niezależne od yt tak więc wracam tu do pierwotnej nazwy <333)


Miłego dzionka! 💗💞


~Moonlight


1 komentarz:

  1. hej, fajne lps-y! Bardzo podobają mi się Cacao i Blackie. No cóż, ja tez muszę sie wreszcie odezwać u siebie na blogu.......

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...