niedziela, 5 czerwca 2022

32.) Stare czasy i brak pomysłów.

 No siemanko :D.

Dzisiaj ponownie pogadankowy post który w trakcie pisania pewnie usunę.

Jest już 5 czerwca, więc już niebawem wystawianie ocen i sporsza tak się mówi? XD 

ilość czasu wolnego. DOBRA WIĘCEJ CZASU WOLNEGO. No. Tak,  to zdecydowanie lepiej brzmi 💘.

Nie chcę porzucać bloga, ale ostatnio jedyne wpisy jakie się pojawiają średnio związane są z lps. Poprzedni post już trochę lepiej, bo wstawiłam tam zdjęcia nowych figurek. KLIK Chciałabym więc spytać was, ✨doświadczonych lps-blogerek✨, czy macie jakieś pomysły? TwT

Coś takiego może dziecięcego, a może coś już bardziej dla "starszych" osób kolekcjonujących petshopki? <3

-----------------------------------------------

Czytałam sobie dzisiaj bloga Karmel, (nie chce mi się już wstawiać linku ToT) i to piękne jak kiedyś te blogi żyły, były aktywne, a każdy tworzył swój mały, internetowy zakątek. Ostatnio czytałam moje stare wpisy, w sumie bloga mam tylko (lub aż...?) pół roku! No hm, z tym, że odzywam się raz na ruski rok xD. Mimo to, myślę, że nie porzucę tego bloga (dosłownie te same słowa wypisywałam tu pare miesięcy temu, haha) ale problem jest taki, że mam motywację, a brak pomysłów. Jak kiedyś ludzie produkowali tyle tego w tak krótkim czasie! Nie dość, że szybko to jeszcze fajnie 😭. Dosłownie, ja i tak już siadam i piszę bez przygotowań, tylko to, co ślina na język przyniesie, a i tak rzadko piszę i wgl, a co dopiero osoby które piszą post kilka dni. To już w ogóle, i pomysł i czas i wgl waaaaah. A wtedy ludzie potrafili wstawiać kilka postów dziennie!

Ja sama na początku mojej działalności, w styczniu wyprodukowałam 18 postów. A należy pamiętać, że zaczęłam 19 stycznia, więc już praktycznie pod koniec. Chyba raz napisałam z 4 posty jednego dnia! XD

Myślę, że taka dobra ilość to raz na tydzień/dwa i postaram się tak do Was odzywać, w wakacje częściej, tylko potrzebuję tematów. No bo wiecie, lubię robić takie konkretne posty, na które o pomysły proooooszę, ale na takie luźne posty jak ten też lubię mieć mniej więcej narzucony temat.

Akurat w tym przypadku wykreowałam coś z niczego, tzn. kiedy siadałam do pisania nie wiedziałam o czym będzie post. Dlatego zresztą do tego momentu gdy to piszę ma tytuł "Tytuł." xD. Zaraz to zmienię. Anyway. Wracając do tych zacnych blogów sprzed kilku lat, czytałam parę i to było cudowne jak każdy pisał w inny sposób! Słychać widać było, że to piszą różne osoby, w różnym wieku :3.

--------------------------------------------------

Chciałam też powiedzieć, że uwolniłam się od paru social mediów, tzn mniej korzystam z yt, w ogóle nie wchodzę na tiktoka, z czego jestem bardzo zadowolona, bo nie czułam się już na TT dobrze. Yt jest super i nigdy nie przestanę używać, ale bardziej chodzi mi tu o to, że przestałam zmuszać się, żeby wstawiać filmy na kanał <3. Ale za to planujemy z psiapsi założyć konto do motywacji na instagramie! zobaczymy czy będziemy mieć motywację żeby je prowadzić. Także ten. Jak już będzie gotowe poinformuję Was o tym i podam nazwę <3333 

Zamysł tego konta jest taki, żeby było tam po prostu miło każdej osobie która wchodzi. :DD Także ten, zobaczymy jak to wyjdzie, hahaha <3

------------------------------------------------

Podsumowanie tego posta jest takie:

> Wzdychanie na stare czasy check

> Mam motywację, ale nie mam pomysłów

> W wakacje na pewno będę odzywać się częściej, może już teraz

> BŁAGAM O POMYSŁY <33333

--------- Odp na komy <3 --------------

Gabrusia - Aaaa cieszę się, że ci się podobają moje zacne petshopki hshshsh. Tak w ogóle, początkowo nie miałam kupować Blackie, bo miałam wychaczonego innego pająka, ale go nie było i w sumie to się cieszę, że go mam. (Tak, Blackie to chłopak :'3) I tak! Koniecznie odezwij się na swoim bloguuuu! Uwielbiam czytać twoje wpisy >:3.

~ Moonlight

1 komentarz:

  1. Hmm, pomysły. U mnie też jest z nimi ciężko, ale może ulubione/ważne dla Ciebie figurki? Albo na przykład Q&A lub DIY ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...