sobota, 25 lutego 2023

54.) Eh

 No witam witam


Wydaje mi się, że ten blog niestety czasy swojej aktywności zaliczył :,/

Nie mam za bardzo o czym pisać, a co za tym idzie blog jest martwy.

Ale nie chcę go zamykać, czy usuwać 

Zobaczymy, może w końcu wena mnie natchnie 

Obecnie prowadzę dwa kanały na raz, jeden świeżo założony :v

Nie są to oczywiście takie kanały „na poważnie” gdzie jest kurde daily i filmy jakości 8k ultra HD, bardziej taka odskocznia, żeby móc czasem wrócić do zabawek 


Mam jeden o figurkach koni schleich, a drugi jest właśnie o peczopkach

Jak wiecie miałam kanał o Lps, ale potem się przerodził w inny, plus zasięgi na tym kanale płaczą.

Zgodnie z poradą znajomej z lpstube’a założyłam nowy kanał, jak chcecie możecie wbić LINK, myślę, że będę traktować ten kanał bardzo na luzie, bo jak próbuje jakoś robić daily albo równo co x czasu to i tak nie wychodzi :,) 

Muszę tylko jakoś pogodzić koniarowy yt, lps’owy i jeszcze liceum XD 

No nic.

Jeśli będę miała wam coś do powiedzenia, oczywiście napisze :)

Do napisanka! 

Moon

3 komentarze:

  1. Hej Moon! Ważne żeby wrzucać wtedy, kiedy się ma na to ochotę i się to czuje. Wiem, że algorytm narzuca regularność i presje, ale wtedy nie ma takiej zabawy z nagrywania. Mój LPSowy kanał na YT (nazwa jak tu) całkiem dobrze się rozwijał kilka lat temu, teraz mam na nim mało wyświetleń, więc mam takie poczucie, że nie ma dla kogo nagrywać, dlatego chyba przerzucę się na tiktoka, bo tam szybciej i łatwiej, a i ludzi o wiele więcej ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenie nowego kanału YT to też myślę dobre wyjście i też je rozważałam, bo jak się długo nie nagrywało, to potem YT w ogóle ani nie poleca naszych filmów, ani nawet nie informuje subskrybentów...

      Usuń
  2. Fajnie, że napisałaś, bo w blogosferze ostatnio jest trochę cicho :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...