sobota, 19 marca 2022

28.) Walentynki i pieski?



Cześć wszystkim! Z tej strony Amarie, a na waszych ekranach… moje gadanie :P

Mamy 19 marca. Ostatni wpis był.. Pierwszego marca ._. No, nie tak źle..

Ogólnie będę o „sobie” mówić Amarie, bo takową nazwę mam na yt. Może zmienię adres bloga, ale pewnie nie i zostanie moonlight xD<3

✄ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Ogółem w szkole urządzili nam jakiś dodatkowy egzamin próbny z Polaka na sali gimnastycznej.

Było zimno, dziwnie, bo wszystkie 8 klasy razem i po egzaminach nosiliśmy ławki. Ja z moją bff na 2 piętro po małych schodach o mało się nie wy…. Ten. 

✄ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Ale dobra, tematem miały być petshopy, które dostałam w ostatnim czasie. 

Tak więc.

Na walentynki otrzymałam lpska jamniczka walentynkowego. <3


Tu akurat miniaturka z jakiegoś mv, nawet nie wiem czy jest na kanale. XD

No ale jest tylko jedna jamniczka walentynkowa więc no. TwT Wiecie o której mówię. <3

Dalej. TAMDADADADM ostatnio mieliśmy sprawdzian z graniastosłupów i kolejny z ostrosłupów. Za pierwszy dostałam 4+ a za drugi… 6! :D 

Mama stwierdziła ze za takie dobre oceny (w dodatku jeden był nadrabiany i ogólnie miałam mało czasu przez chorobę) dostanę petka. No i macie, zdjęcie robione w szkole <33


Pierwsza nazywa się Julie, a spanielka Edith. <3 Julie jest słodka i pomocna, ale strasznie samolubna. Za to Edith jest perfekcjonistką, szczerą do bólu, z małą depresją :c

✄ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

No, to tyle UwU

Gabrusia, jesteś moim najwierniejszym czytelnikiem, nie zapomnę cię nigdy <3

~Amarie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...