wtorek, 1 marca 2022

27.) Luzik Arbuzik #7 - W marcu jak w garncu

 Cześć wszystkim! Z tej strony Moonlight, a na waszych ekranach moje wypociny! :,DDD

Tak, to znowu ja truję wam dupska i piszę o.. Niczym -n-

Do dzisiaj termin projektu na WOS a ja nic nie mam.

Nic.

Jedna wielka PORAŻKA.

Próbuję się do tego zabrać, ale ale internet mnie nie lubi <3

Serwisy informacyjne też nie <3

Dobra, niby post o niczym, ale zjeżdżamy na niemiły temat. ⤵

A wiĘc. 

✄ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Podsumowanie lutego jest takie, że wstawiłam 8 postów.

Całkiem nieźle, biorąc pod uwagę, że wtedy trwała już w najlepsze szkoła.

Postaram się w marcu trochę ożyć. :C

Ale no, co zrobisz jeśli za 2 miesiące masz ogromne 3 egzaminy, a nie masz czasu się do nich uczyć ze względu na sprawy bieżące.

Wszystko byłoby znacznie prostsze, gdyby nie to, że nie umiem się skupić. Jeśli siostra wyda dźwięk, kotek podejdzie, z telefonu przyjdzie powiadomienie, odpływam. Ja potrafię odpłynąć nawet siedząc i MYŚLĄC. Ale ale, dzisiaj i tak było całkiem dobrze. Uwinęłam się z robotą w 4 godziny.

Jestem chora na naszego kochanego covidka i siedzę w domu. W czwartek wracam do szkoły, mam zaległości jak.... Eeee nieważne zresztą. 

Dzisiaj była CUDOWNA pogoda, aż szkoda, że nie mogłam wyjść.

W końcu, BYE BYE LUTY!

Nienawidzę tego miesiąca. Moim zdaniem jest to najgorszy miesiąc w roku, a tuż po nim wrzesień. Na szczęście dzisiaj już jest marzec i już czuję poprawę nastroju <3.

Ale z drugiej strony się martwię.

Bo tak jak wspomniałam powyżej, egzaminy czyhają. Czy one chcą żeby nas stres zjadł?

Dobra, anyway... Nie mogę się doczekać wakacji i liceum. Podobno pierwszy rok jest całkiem przyjemny, ale jak będzie zobaczymy.

Wracając do marca...

Kocham marzec i wszystkie miesiące po nim, aż do września.

Jest ciepło i przyjemnie, a wszystko kwitnie! 

Można robić piękne zdjęcia LPS. <3

W ogóle, to na walentynki dostałam pewnego jamniczka, o którym miałam wstawić post ale *ekchem* nie miałam weny :P. Postaram się wrzucić w tym tygodniu. <33 :3

No, to już wszystko w tym jakże 🌱🌱🌹~Wiosennym~🌹🌿🌿 poście.

XDDD.

Pa, lovciam! <3333

~Moon

✄ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

~Sekcja odp. na komentarze~

Gabrusia - Cieszę się, że ci się podoba. <333



1 komentarz:

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...