niedziela, 26 maja 2024

74.) Jakieś teges szmeges

 Witam ponownie misie kolorowe, co tam u Was?

Niedługo wakacje, dayum czy to nie wspaniałe? :DD

Ogólnie no to co. Wszystko spoko luzik, dzięki za komy pod ostatnim postem! Szybko na nie teraz odpowiem :>

- - -

Diario: "Miło, że wpadłaś ^^
U mnie też jest ostatnio gorzej z motywacją do pisania, mam sporo do nadrobienia 🙃
Może zrób swój tag? Albo po prostu znajdź jakiś, który Ci się spodoba, nawet sprzed kilku lat i odpowiedz na pytania, ja bardzo lubię pisać takie posty<3"

Tag to jest dobry pomysł, pokminię nad tym ^^ <3

Margharita: "może jakiś vlog, coś?"

Jeśli myślimy o tym samym, to planuję zabrać LPSy nad morze i jakoś to udokumentować <3

- - -

Ogółem pamiętacie jak wspomniałam o pewnym petku? No więc.... 

Wygrałam jamnika customa w konkursie ^^

Jestem zbyt leniwa by przesyłać zdjęcia na kompa, więc tu macie link do unboxingu :> LINK

Jak mówiłam, niedługo wakacje, a co za tym idzie MAM NADZIEJĘ, dużo postów ^^ na pewno będę musiał odświeżyć wygląd bloga :v nie wiem no, jakoś nie potrafię go tak zrobić, żeby mi się podobał. :v Coś pokminię. Mam nawet pomysła :]

Anywayy tia, kolejny post o niczym, ale po prostu musiałam <3.

Ily

Stay safe yall

~czaicie,że2020był4latatemu?


[PS: aby wyjaśnić nową nazwę: ona nie jest nowa. Draco Lps to moja 1 nazwa na yt i postanowiłem z sentymentu do niej wrócić <3]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

77.) COŚ, włosy, wrotkarze i narzekanko :p

Heja misie-pysie >_^ co tam u was? ⭐⭐⭐ Dzisiaj mija drugi dzień wakacji! Czy to nie cudowne >w< ,+' Anyway, obiecałam bardziej ...