wtorek, 28 maja 2024

75.) Common collector tag.

 Siemano moje miłe ludziki :> 

Ostatnio na blogu Margharity przeczytałam sobie post, najnowszy z resztą, "Common Collector Tag", no i jakoś tak mnie natchnęło, żeby też go zrobić, bo po 1 mam o czym pisać a po 2 uważam, że jest ciekawy ^.^ także co, zaczynamy!

.

.

.

1. Ulubiony petshop?

No tu będzie ciężko, i to bardzo. Nie lubię pytań w stylu "ulu lps" "ulu pop" bo.. no u mnie to się zmienia co chwilę xd. Basically mam "fazę" na danego LPS'a i jakoś się nim więcej zajmuję, a potem... no XD ktoś inny zajmuje jego miejsce.

2. Gdzie kupujesz swoje petshopy?

Vinted, OLX, jak byłam młodsza to allegro . . . no i dostaję w spadku czasem XD

3. Jak duża jest twoja kolekcja?

Bowe, tyle razy liczyłam, a nigdy nie pamiętam. Licząc wszystkie geny, będzie to pewnie z 200+, ale no... muszę je kiedyś policzyć...

4. Jak często malujesz pazy?

No więc tak. Pomalowałam dzisiaj, parę dni temu, a przedtem to chciałam pomalować od września xD Także to znów - mega zależy lol. Jednak częściej maluję w wakacje :>

5. Największe marzenie lps?

Nie wiem.. jak mi się podoba, to kupuję... T--------T

6. Jak długo zbierasz LPS?

Pierwsze petki dostałam jakoś w 2011? Wtedy wgl nie wiedziałam co to LPS, i nie bawiłam się nimi zbytnio. Myślę, że świadome kolekcjonowanie zacząłem w 2017/2018, co daje 6/7 lat :]

7. Kamera czy aparat?

Nie mam żadnego, ALE MEGA CHCIAŁBYM APARAT <3

8. Ulubiony lpsowy blog?

Bowe. Nie wiem. Każdy ma inny styl, wygląd...Nie wiem D:

9. Pies czy kot?

Co to za pytanie wgl, spadajcie.

10. Wymarzony aparat?

JAKI KOLWIEKKKKKKK JA CHCE APARATRRW^DYTFSTFWDTFSWFWEO

11. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?

Zależy. Raz na parę mies sesja, koło 9-12 zdj :>

12. Jaki był twój pierwszy lps?

Mrówka, żabka, pszczółka i łasiczka, ale nie chce mi się szukać zdj XDDSDSD

13. Gdzie robisz większość zdjęć swoim lps?

W ogrodzie wuwuwuwuwuw nomć albo w domu albo losowym miejscu

14. Jaki lps cię irytuje?

Wszystkie te z bajki, są jakieś przyjebane XDDSDSD

15. Kto cię inspiruje?

Moją największą inspiracją jest Michał Rychlik, znany szerzej jako Young Multi. Młody Mop to człowiek który zmienił moje życie. Poprawia mi humor, jego darcie mordy na streamera o nicku "Zwierzak" jest jak miód na moje uszy. Wspomniana osobistość prowadzi video live, znane jako 'streamy' na platformie "Twitch". Jest również raperem/traperem. Jego muzyka motywuje mnie do działania, lub sprawia, że gorszy dzień staje się lepszy. Mop wywołuje we mnie uczucia nadziei, radości. Dzięki niemu mam jeszcze nadzieję w swoim życiu.

 

 [/nsrs XD]

16. Skąd bierzesz swoje pomysły?

Nie biorę.

Ja ich nie mam.

^*^

17. Jakiego sprzętu używasz?

Obecnie jakiś losowy laptop z asusa, iphonex. no. tyle :D

18. Twitter, instagram, youtube czy blogger?

Szczerze? spotify

19. Czy kiedy piszesz posty masz miej więcej zarys w głowie co powinny zawierać, czy piszesz je spontanicznie?

Totalny spontan, co tam w mózgu mi akurat styknie.

20. Nowe lps, sesje zdjęciowe, poradniki, relacje z podróży czy inny typ postów?

Szczerze co jest, to czytam :> Co będzie to będzie, ja nie pytam bo pier- no. Iykyk. Anyway...

 

To koniec tego zacnego taga :> Ale mam jeden problem, mam wrażenie że nie umiem się rozpisać odpowiadając na pytanie. Oh well..

 

Miłego dzionka misie, kochane moje mwah!

- Drac

3 komentarze:

  1. Też kiedyś kupowałam na allegro! Przeplacałam strasznie, ale wtedy nie byłam do końca przekonana do używanych figurek 🙃
    Myślę że mamy podobne podejście do aparatów, nie mam pojęcia jak to działa i który wybrać ale jakiś chcę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. bez kitu, te petshopy z bajek przyjebane xddd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

77.) COŚ, włosy, wrotkarze i narzekanko :p

Heja misie-pysie >_^ co tam u was? ⭐⭐⭐ Dzisiaj mija drugi dzień wakacji! Czy to nie cudowne >w< ,+' Anyway, obiecałam bardziej ...