środa, 8 maja 2024

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie..

Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD

No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana Polska ma jakieś problemy chyba... Parę dni temu 28 stopni, dzisiaj 10...

Ale czemu ja właściwie gadam o pogodzie? Nie mam pojęcia..

*tupta do spiżarni po batona*

*wraca z batonem, zadowolona*

O czym ja jeszcze mogę tu powiedzieć...


Ostatnio peczopki niestety znów są gdzieś na ostatnim miejscu, w najdalszym zakamarku głowy. No cóż, bywa..

Ale za to jedzie do mnie pewien specjalny petek! Na pewno zrobię o tym posta :]


Mało piszę ostatnio. Właściwie nigdy nie pisałam zawrotnych ilości za wyjątkiem moich napadów pisania średnio raz na kwartał. Wtedy jest daily, że wracam i ten... I cisza na kolejne parę miesięcy XD Jeśli kiedykolwiek odejdę, zdecydowanie o tym napiszę! O to się nie martwcie.

Nienawidzę czegoś zostawić bez ogłoszenia tego. Okej, są wyjątki, jak moje martwe konta na ig ale... ciii XD

Wgl to jebać instagrama, ale to temat na inny post.

A może właśnie ten?.... 


Nie wiem co tu pisać




Kocham LPS ale..



Możecie dać mi jakiś pomysł na pościk jak macie.


Buziaki 💚💚💚

2 komentarze:

  1. Miło, że wpadłaś ^^
    U mnie też jest ostatnio gorzej z motywacją do pisania, mam sporo do nadrobienia 🙃
    Może zrób swój tag? Albo po prostu znajdź jakiś, który Ci się spodoba, nawet sprzed kilku lat i odpowiedz na pytania, ja bardzo lubię pisać takie posty<3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...