środa, 16 lutego 2022

26.) Sesja 1 - Zima

 Ohayooo tu Moon!

I tak, żyję.

Średnio, ale się trzymam.

Uczyłam się na sprawdzian z matmy pieprzony tydzień.

Dostałam 3 :>>

Na niczym nie umiem się skupić mimo, że rozumiem, to nic mi nie wychodzi.

Ale dobra, ten post to miała być sesja.

Moja pierwsza ever.

Tak więc tutaj widzicie moje dwa petshopki <3

Moja Collie i Jamniczka.

Wydawałoby się, że zima bez śniegu, gdzie wszystko jest martwe jest słaba do robienia zdjęć.... Ale ale, udało mi się coś utworzyć <3

Enjoy!

















Są w trochę innej kolejności niż zamierzona, ale dobra tam TwT


Lofciam <3

~Moon

1 komentarz:

  1. Fajna, fajna. bardzo podoba mi się jak światło pada na jednym z tych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...