wtorek, 1 listopada 2022

46.) Q&A #2 i info!

 Hejka! Dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na kolejne pytanka od Diario Lps, ale też mam małe info. 

Zaczyna się jutro szkoła, więc już nie będzie daily :(

Ok przejdźmy do pytanek

~~~~~~~~~~~~~~~~


1. Czy chciałabyś nagrać kiedyś jakiś LPS'owy serial?

Marze o tym od kilku lat, robiłam wiele scenariuszy ale nie mam warunków :(


2. Której generacji najbardziej nie lubisz i dlaczego? 

Chyba G4, ale w sumie G3 też nie grzeszy pięknością 


3. Co sądzisz o LPS z gazetek? 

Nie mam zdania c:


4. Czy masz jakąś figurkę w kilku wariantach?

Nie mam :^


5. Ile masz figurek? (Jeśli gdzieś była/jest odpowiedź na to pytanie to sr xd)

214!


6. Kto jest twoim blogowym, LPS'owym idolem?

Ciężko powiedzieć, nie tyle mam idola co poprostu kocham czytać blogi innych :3


7. Co sądzisz o 
kapibarach w wersji LPS? 

Jest… okej? XD


8. Czy masz takie figurki, którym ciężko ustalić płeć? 

W sumie nie wiem, jakoś jak patrze na petshopa to od razu wiem kim jest wiec chyba nie c:


9. Jakie pytanie zadane przez osobę, która nie zna się na figurkach, najbardziej Cię denerwuje? 

Takie osoby tylko się krzywo patrzyły, nie zadawały pytań 


10. Jakiego koloru na LPS nie lubisz?

Szczerze wszystko zależy od odcienia, figurki i innych kolorów na figurce :,D

= • ♡︎ • =

Odpowiedzi na komy z poprzedniego posta

Diario - Dziękuje <333

Torineko - Dzięki! I tak, serio filtry zmieniają Lps •u• !

= • ♡︎ • = 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

To by było na tyle<3

                          - Moon

5 komentarzy:

  1. Czy LPS z gazetek to podróbki LPS...? Nawet jeżeli nie to tak wyglądają. Ciekawe jak wyglądałaby kapibara w generacji 2... Są LPS, które dla jednych są chłopakami, a dla innych są dziewczynami... Nie wiem jak można pomyśleć, że LPS #893 to dziewczyna. LPS #344 dla większości jest dziewczyną, ale na LPSowych blogach przeczytałam, że są kolekcjonerzy, którzy uważają, że to chłopak. Ja bym tak nie pomyślała, ale to jeszcze jestem w stanie zaakceptować. Idąc tym tropem LPS #No Spaniel z Puzzli też mógłby być uznany za chłopaka. Osoby, które się na czymś nie znają zwykle mają najwięcej do powiedzenia. Każdemu kształtowi LPS pasują inne wzory i kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetkowicze są produkowane przez Egmont na licencji Hasbro ^^

      Usuń
    2. ,,Gazetkowicze'' - fajne słowo ^^
      Ale one naprawdę wyglądają jak podróby. Mają brzydki wygląd, są wykonane z gorszego plastiku i różnią się jakością od swoich nie-gazetkowych wariantów. No i nie ruszają głowami, nie mają nawet takiego mechanizmu, który mógłby im to umożliwić.

      Usuń
  2. U mnie jutro jeszcze wolne 8) Bardzo doceniam daily i powodzonka w szkole! >.<

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...