poniedziałek, 7 listopada 2022

49.) Spa czyli jak się bawimy?

Hejka! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam zabawę z halloween (31.09) tego roku :3

Bawiłam się z siostrą, tak na marginesie 


——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


Odpowiedzi na komentarze:


DiarioLps: „Od zawsze wiedziałam, że szkoła niszczy nam mózg xd Osobiście nienawidzę wstawać do szkoły, ale jak już w niej jestem, to jest w miarę git, hah

No niestety, szkoła potrafi być jedną wielką traumą.

Same, wstawanie do szkoły jest okropne, a jak już w niej jestem jest ciulowo :,)


Torineko: „Poranne wstawanie i czekanie na koniec lekcji najgorsze. No i uczenie się rzeczy, których się nie lubi / którymi się nie interesuje / których się nie rozumie / których się nie umie. I wytrzymanie na lekcji przedmiotu, którego się najbardziej nie lubi. I robienie / odrabianie zadań. Narzekanie, ale co zrobić...?

Bez kitu. Zgadzam się totalnie i niestety nie wiem, co da się zrobić :(


miniCreaturesWorld: „Oczywista oczywistość. Szkoła zabija wszystko co najlepsze, ale jest to działanie celowe. Polecam obejrzeć filmik, który świetnie te mechanizmy wyjaśnia. W życiu nie pozwoliłabym, żeby moje hipotetyczne dziecko kiedykolwiek odwiedziło mury szkoły.

Filmik:
youtube.com/watch?v=UBVS_sqjSOI

Niestety… „hipotetyczne dziecko” mnie rozśmieszyło c,: O, dziękuje za filmik chętnie obejrzę! 


——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


No dobra, witam w kolejnej sesji, a dokładniej zabawie z moją sis. Jak mówiłam była w halloween :D

Tu nasze pracownice spa, od lewej Soleil (czyt. Solaj) i Jolline 

Pierwsze klientki


Tak teraz sobie myślę, że ten domek to chyba oryginalnie jest weterynarz.. :,)





A tu pożegnanie! 

Tu już następni klienci, interes ma się dobrze <3
——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


Mam nadzieję, że post się podobał, jak zawsze proszę, żebyście napisali które zdjęcia podobały wam się najbardziej <333

Ściskam!

                                     - Moon



2 komentarze:

  1. Ymm dlaczego mam złe myśli dotyczące 7 zdjęcia? xD Najlepsze chyba ostatnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh, ile ja bym dała, żeby wrócić do czasów, gdy jeszcze potrafiłam się bawić LPS. Zazdroszczę ci tego strasznie!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...