piątek, 11 listopada 2022

50.) Akrobacje, Lps i święto niepodległości polskiej

 Hej wszystkim! W dzisiejszym poście pogadamy sobie o szkole w pozytywnym znaczeniu, co wiąże się z lps’em, no i dziś święto niepodległości! :)

——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


Przede wszystkim chciałabym życzyć wam wszystkiego najlepszego z okazji święta niepodległości :) sama nie jestem wielką patriotką, ale no.


——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


Odpowiedzi na komy:


Diario Lps: „Ymm dlaczego mam złe myśli dotyczące 7 zdjęcia? xD Najlepsze chyba ostatnie :3

O ty zboczuszku 🤨 I dzięki! <3


Angelica: „Ahhh, ile ja bym dała, żeby wrócić do czasów, gdy jeszcze potrafiłam się bawić LPS. Zazdroszczę ci tego strasznie!” 

To wszystko dzięki mojej młodszej siostrze :3 

gdyby nie ona chyba już bym się nie bawiła 


——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


No a teraz szkoła… więc wczoraj na wf skakaliśmy wzwyż, no i jako jedyna z jeszcze jedną dziewczyną próbowałyśmy skakać wysokość na szóstkę (125cm) no i się udało!!! Za to, że odważyłam się to zrobić (ja się strasznie wszystkiego boję :v) mama dała mi… Petka!




Ma na imię Nana i jest licealistką. (Na cześć tego za co ją dostałam..->) i interesuje się akrobatyką :33 jest spokojna i bardzo wygimnastykowana. Ćwiczy bardzo dużo, chce w przyszłości występować w jakiejś grupie pokazowej!


——————❤︎︎𓆉❤︎︎——————


No dobrze, to by było już na tyle! Dajcie znać co sądzicie o Nanie :3


Do następnego!

                          - Moon



3 komentarze:

  1. Na zrytą psychikę nic nie poradzę xd
    Piękna jest :> Taka prze-cute :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O hej moon!
    Muszę nadrobić sobie twoje poprzednie notki, bo ostatnimi czasy średnio tu bywałam przez brak czasu. Gratuluję odwagi!
    Całkiem fajny petek, a czapeczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...