piątek, 4 listopada 2022

47.) Sesje zdjęciowe stare i nowe

 Hejka hejka! W tym poście pokażę wam parę sesji zdjęciowych i jedną robioną dawno temu która miała już wlecieć na bloga napraaaawdę długo. Zapraszam <3


Tutaj sesja pt. Kula roślinna 






Kolejna której bohaterką jest Ice<3







I ostatnia, to było przyjęcie petków. Mam wrażenie ze wspominałam o tej sesji w jakimś starym poście ale nie pamiętam jakim. 


Tutaj całość 





Pamiętam, że tu mega dumna byłam z tego efektu „nalewania” c:






Dajcie znać jak wam się podobały sesje, trzymajcie się i dobranoc!

                                -Moon

2 komentarze:

  1. Te z kulą wyszły przepięknie <3 Sesja herbatkowa również ;> Ice jest prześliczna, chyba stanie się moim kolejnym marzeniem<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi kulami roślinnymi! Ale mnie do nich pasują jaszczurki, gekony, iguany i kameleony. Jeżeli chodzi o sesję Ice najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 2 i nr 4 ^^ Fajne przyjęcie petshopów.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...