poniedziałek, 11 marca 2024

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^

 

**~Odp na komy~**

Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD
Petszopkowy napis śliczny, sama kiedyś taki zrobiłam, ale napis był jakiś tam rocznicowy, a figurki z G5. Muszę to kiedyś powtórzyć! xD
Niky jest prześliczna, kocham tą figurkę ❤️ Posiadam od sierpnia, ale nie ma jeszcze żadnego ładnego zdjęcia, w moim stylu xD na pewno się za nią wezmę, jak skończy mi się szał na Whisper 🥲
"Dostanie rodzinę" piękne 🥲❤️ " 

Koniecznie zrób taki napisik znowu !! I tak, też ją uwielbiam, ogólnie te zimowe/lodowe figurki są super! Kocham twoje zdjęcia, więc zdecydowanie czekam na więcej ^^ . Tak XDDD dostanie rodzinkę hahah

-------


Witam was w kolejnym pościku pogadankowym ^^ Nadal jestem chora, ale jest lepiej. Czekam, aż wreszcie wyzdrowieję, nadrobię te 23283 sprawdzianów i wreszcie wyjdę na jakąś sesję! Była taka piękna pogoda u nas w mieście, a teraz znów pada. Meh. Oby się poprawiło.

Kolejna sprawa to kanał na yt! klik :) Nie będę tam raczej mega dużo wrzucać, ale num.

Ogólnie śmieszna [czy to jest śmieszne? chyba nie, ale nieważne] sprawa jest taka, że ja w internecie tworzę od 2018. Zaczęło się od peczopków właśnie! Próbowałam wieeeele rzeczy. LPS, gacha life, figurki koni schleich, animacje, furry, vlogi... Masakra. Nadal mam kilka kanałów, czasem myślę, czy wreszcie nie poodchodzić i dać filmy na pv, żeby nie było. Nwm.

Mimo, że LPS'y w internecie trochę wymarły, - co widać gołym okiem - to nadal to moja ulubiona społeczność. Okej, może LPStube umiera, ale wydaje mi się, że na IG idzie całkiem dobrze, bo jak czasem na tego instagrama wejdę to widzę różne nowe posty. Zresztą zdjęcia robi się łatwiej, niż cały film no nie? :D

Blogosfera za to leży i kwiczy, ale to oczywiste bhaha -- Za to nie wiem jak LPStok, czyli tiktok. Ludzie tam wgl wrzucają lpski?

Mam wrażenie, że przez to, że LPS były w początkach internetu, to nadal ten content jest taki... stary? Może się mylę, ale na ig były zdjęcia lps, na yt dłuższe filmy. A zastanawiam się właśnie, jak lpski radzą sobie z nowymi formami tworzenia. Widziałam, że Rozu LPS robi shortsy, ale w sumie aż tak tego nie zgłębiałam - teoretycznie nadal mam detox od sociali ale już czuję, że mnie ciągnie. Dzisiaj skusiło mnie wejść na yt. Meh. Ale dobra, i tak nie jest źle.

~*Pytanie końcowe*~ - A wy, co myślicie o LPSach w nowym formacie?

Do napisania!

~Karmelek


1 komentarz:

  1. Kontent LPS całkiem nieźle radzi sobie na zagranicznym youtube
    Ale u nas faktycznie słabo. Ja w sumie nawet nie wiem jakie są aktywne kanały LPS na polskim yt....

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...