czwartek, 6 czerwca 2024

76.) 06.06

 Hejka mychy moje ^^

[piszę to słuchając sobie 1998 od Bedoesa, spoko jest btw >:D]

Jakoś mnie natchnęło, żeby napisać, bo taka ładna data, 06.06 ^_^

Napisaliście komy! Omg<3 trzeba odpowiedzieć >;3

--------------------------------------------------------------------------------

Diario:"Też kiedyś kupowałam na allegro! Przeplacałam strasznie, ale wtedy nie byłam do końca przekonana do używanych figurek 🙃
Myślę że mamy podobne podejście do aparatów, nie mam pojęcia jak to działa i który wybrać ale jakiś chcę xd"+ "Btw śliczny wygląd bloga<33"

Tiaaa allegro TwT. O, a ja jakoś od początku lubiłam używane! Na al kupowałam "popy" XD [czyli fake'i lol] TAK! Aparaty są jakimś takim mistycznym bytem dla mnie ⭐. DZIĘKUJĘ <3 i tried hahahah

Margharita: "bez kitu, te petshopy z bajek przyjebane xddd"

LITTERALY XDDDD <3

--------------------------------------------------------------------------------

Jadę nocą na mazurach, zostało 55s..

Anyway, co tam u mnie?

Spoko

Kolejny jakiś post losowy, no sorki guys :V

ANywAyyyyyyyyyyyyyyyyyyy [kc to slowo]

Ostatnio na informatyce uczyliśmy się html'a, ciekawe zajęcie, nie powiem. Nie wiem czy wiecie [bo nwm czy mówiłem] ale KOCHAM informatykę. Nie zawsze tak było, ale ostatnio noooo cud miód<3

Programowanie, python, html - nie umiem tego wytłumaczyć, ale nawet jak mi nie wychodzi to jest tak ciekawe :0

Tylko przyjaciel

Apropo tego tytułu, ostatnio miałam rozkminę na temat koleżeństwa, przyjaźni i miłości. Kto decyduje kiedy te granice się zacierają? Kiedy kończy się jedno, a zaczyna drugie??

Wgl znacie beanie boos? Kocham je!! Są super<3 Ostatnio zamówiłem 4, ale przyszło 5, bo gratisik heh.

 Dobra skipnę bo jakaś monotonna ta nuta.

A, zostało 27s, to poczekam.

[Nie mam premium, nie będę marnować pominięcia.]

Ogólnie minęło tak z 30min, i dostanę jedzenie *0*

ten post jest tak bezsensu XSDHSKD
Obiecuję że następny będzie slay.
- Drac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

77.) COŚ, włosy, wrotkarze i narzekanko :p

Heja misie-pysie >_^ co tam u was? ⭐⭐⭐ Dzisiaj mija drugi dzień wakacji! Czy to nie cudowne >w< ,+' Anyway, obiecałam bardziej ...