sobota, 22 czerwca 2024

77.) COŚ, włosy, wrotkarze i narzekanko :p

Heja misie-pysie >_^ co tam u was? ⭐⭐⭐

Dzisiaj mija drugi dzień wakacji! Czy to nie cudowne >w< ,+'
Anyway, obiecałam bardziej sensownego posta, a znów mamy jakieś losowe gówno hwhwh

ALE! Nie takie znowu losowe, bowiem otrzymałem od mojego dziadka.... TO!!


 
Jest to aparat!! Ma też funkcję nagrywania, więc mega *_*  co mogę o nim powiedzieć.. Na pewno zabiorę jakieś petki na sesję z nim, no koniecznie. >_<
 
Kolejny jakże ważny event to to, że SAMEMU lekko obcięłam sb włosy. Ale wiecie jaki osrany byłem? XD W każdym razie NIE WYSZŁO TAK ŹLE.
Tu macie taki pół - face reveal; i tak ledwo kto to czyta.. TwT 
ALE ŻEBY NIE BYŁO KOCHAM WAS DRODZY CZYTELNICY!!!! >_<<


 Nom, mega emodarkgrzywa heh.
Ogólnie na tym zdjęciu wyszła spoko, ale mam nieumyte włosy - właśnie akurat dzisiaj myję >_<

Coś jeszcze?

Kupiłam rolki.

Bo poprzednie za małe..

Kocham mieć rozmiar buta 41. '_'

Tiaaaaaaaaaa..

No i co?

BOŻE JAK KTOŚ NAWALA MUZE NA DWORZE-

Ahaa to jakiś event wrotkarzy XJSDHKJ..

EJ LOL IDEALNIE JAK PISZĘ O ROLKACH! PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ.

 

Dobra, żeby ten post miał ręce i nogi, to muszę się pożalić.

TAK, DRAC SIE ZNÓW ŻALI BO CZM NIE! >>_<< <333

 No więc.. pamiętacie post w którym pisałem, że jebać insta itd? Czekajcie znajdę go... "Wgl to jebać instagrama, ale to temat na inny post." o właśnie to. ;p

Zatem, żeby wyjaśnić ten losowy napad złości, czy załamania, to po prostu no... chodzi ogólnie o social media. Akurat instagramowi się oberwało, no cóżżż, nie ucierpi.

Więc w telegraficznym skrócie:
Kiedyś [ofc piszę to z perspektywy osoby która wtedy ledwo na tym świecie się zrespiła] było tak, że social media raczej pełniły funkcję połączenia się ze znaj, jak, no nwm... nasza klasa, gadu gadu, fb, no i tak dalej cn. I potem te jutuby, instagramy..
No i zaczęli powstawać influencerzy.
Ci pierdoleni influencerzy, którzy tworzą nierealne życia, ciała, związki etc.

I, moim skromnym zdaniem, wydaje mi się, że  to oni zmienili social media na zawsze... a może nawet ZNISZCZYLI je. XD 

Znaczy bo spójrzcie na to tak: w tych wczesnych latach 2000, to jednak ludzie nadal w realu dużo gadali, a te social media to był dodatek, żeby móc dalej GADAĆ. Wstawiać zdjęcia, żeby znajomi zobaczyli co robimy. A teraz? 

...

Teraz widać w tym kasę. Bum.

Pamiętajcie dzieci, jak gdzieś pojawia się kasa, to znaczy, że pasja, zapał i frajda opuściły chat. To oczywiście OGROMNE uproszczenie, ale no.... you know.

Co można z tym zrobić? Właściwie to nic, jedynie ich unikać. Mogę z dumą powiedzieć, że nie mam tiktoka, ale na insta i yt zdarza mi się zajrzeć... to w sumie tyle :v nie mam tych innych tumblerów, twitterów [nie trawię nazwy X] i redditów, ale MIAŁEM i już NIE mam. Ot cała filozofia.

W świecie pełnym technologii ciężko się od niej totalnie odciąć. Jest to możliwe, ale w sumie czy to na tym powinno polegać?

Nie!

W tych golden latach internetu TEŻ Z NIEGO KORZYSTANO. Jasne był inny, ale jednak!

Technologia to narzędzie i tak powinniśmy je traktować.

To ONA jest narzędziem, a nie MY.

I uważajcie na swoje dane, misie patysie. Bo niektórzy w chuju mają czy wyrazicie zgodę czy nie. Odbębnią procedurę pytania, a i tak wypłyną..


Z tymi przemyśleniami was zostawiam ptysie wy moje :*

Baiiiii >_^~*

- Draco


3 komentarze:

  1. "Dzisiaj mija drugi dzień wakacji" :') Fakt, że w tym momencie zostały jeszcze tylko dwa tygodnie mnie dobija xD
    Też ostatnio dostałam od dziadka stary aparat, piona! Ale nie umiem z niego korzystać, a zanim zdążyłam się nauczyć, okazało się, że pamięć jest zapchana po brzegi rodzinnymi zdjęciami sprzed dziesięciu lat haha
    Ja jakiś czas temu sama podcięłam sobie końcówki, satysfakcja 100% xD Ślicznie Ci wyszła ta grzywka!
    Kocham wyrażenie "zrespić się". Całym sercem i jeszcze bardziej xd
    ~ Niezalogowana Diario, mój komputer pozwala mi pisać posty na bloga, ale skomentować ze swojego konta już nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. update: wyszło na to, że miałam coś w ustawieniach przeglądarki i już mogę komentować jako ja xd

      Usuń
  2. uroczą masz fryzurę :] rawrrr

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

77.) COŚ, włosy, wrotkarze i narzekanko :p

Heja misie-pysie >_^ co tam u was? ⭐⭐⭐ Dzisiaj mija drugi dzień wakacji! Czy to nie cudowne >w< ,+' Anyway, obiecałam bardziej ...