piątek, 21 lipca 2023

58.) Szybka odpowiedź na komy :3

Hejo wszystkim pluszaczkom!

Wow, jaki odzew pod ostatnim postem! :o

Wgl chciałabym zmienić link do mojego bloga, ale nie wiem, czy to nie spowoduje problemów... PISZCIE W KOMACH PLS! 

Jako, że Torineko naprodukowała dosłownie GIGA komentarz stwierdziłam, że już teraz odpowiem na jej, jak i komentarz Diario w tym właśnie poście, a nie jakimś kolejnym :D

Pozwolę sobie te komy przywołać:

-----

Diario: "Ale mnie zaskoczył nowy wygląd bloga, tak inny niż poprzedni ❤️ Miło, że jesteś ❤️ Ale mi się podoba to pudełko, w sensie... Kocham zdjęcia w klimacie stado petszopków. Zdjęcie na nagłówku jest śliczne<3"

Hah surpriseee XD tak, no, hm... mroczno trochę na blogu tera shshss. Dziękiii czekam aż ty coś znowu napiszesz! I absolutnie się zgadzam, stadne zdjęcia petków mają swój klimacik <33 też je lubię! Fajnie, że ci się podoba, w sumie było bardzo spontaniczne! Tak patrzę na tą klawiaturę... Wzywała mnie.

-----

A teraz.. Torineko!:

[Zacznę od tych krótszych]

"A i czy możesz zmienić to tło na wpisy i komentarze na ,,nie czarne '' ?
Trudno się to czyta, zwłaszcza jak drugi kolor to czerwony.
Albo chociaż to czerwone, żeby nie było z tym czarnym.
Sorry za moją opinię, ale to naprawdę boli w oczy ten czerwony na tym czarnym.
I utrudnia czytanie.
A lubię czytać xd"

Ustawiłam kolor tła na posty i komy na biały, chyba teraz jest czytelniej, daj znak w komie 😊 Czerwony i czarny miały być głównymi kolorami, ale faktycznie, ciężko się czytało te białe/czerwone literki na czarnym.. Nie no rozumiem i serio liczę, że teraz będzie git! :D

-----

"Tak w ogóle to znowu jak zwykle
dopadło mnie zapomnienie napisania czegoś
w moim komentarzu pod czyimś postem.
I to miało być na początku mojego pierwszego komentarza.
Ale jest tu i teraz:

Mega podoba mi się to nowe przywitanie!

Greta (mój short xd) :
O nieeee...! Zostałam pluszaczkiem!
Ja chce być plastikiem jeeee

XD"

XDDD <33 cieszę się, że przywitanie się podoba, ale przekaż Grecie, [tak się to odmienia?] że nie musi się bać, bo jest plastikiem i pluszaczkiem naraz B))))

-----

''Hej!
Mogę Ci ,,mówić'' Kris ? W sensie od nazwy ,,KRYS-ZTAŁOWE Królestwo LPS'' ?
Fine, że coś tu napisane przez Ciebie xd Ale serio ^^

Motiwejszyn jakaś kiepska jak nie ma zainteresowania ze strony innych mimo, że jeżeli naprawdę się lubi petshopy i sprawia przyjemność także pisanie o nich...
Back to the past - powrót do przeszłości. W poprzednim poście kot i koń morski i teraz też xd I to te same! :D

Ale beka xd Bekę mam w sensie z tego, że ja akurat WCZORAJ SCHOWANIE MOICH LPS DO SZUFLADY, a u Ciebie wyjęcie ich z niej! XD Tak, też w pudełku :D

Naprawdę fine, że jednak jeszcze będziesz tu pisać.
Tylko wiesz tak bardziej LPSowo, czy o czym tam chcesz, a nie tak ,,o niczym'' ? W sensie, że brak weny, itd. Jak dla mnie to lepiej przeczekać ten czas (czy jakkolwiek, cokolwiek, whatever...), a nie się zmuszać do pisania postów takich z jakich samemu nie jest się z nich zadowolonych... Jeden z moich postów - trzy podejścia (?), ostatnia ,,próba'' 9 czerwca, pisane te trzy próby na trzy różne sposoby i dalej ten post jest unfine... Toteż na razie ,,siedzi'' w roboczych i nie będzie publikacji. Może go zmienię, może napiszę od nowa... A może w ogóle nie... Bo taki jakiś un-satisfacted ten mój :/

Biedactwa... Te petshopy Twoje xd... Jak możesz je tak trzymać w zamknięciu...
(,,oburzenie'', ale samo się to właśnie zrobiło ze swoimi, tyle, że często do nich zaglądam ^^ , a nawet szuflada rozsunięta, żeby miały swoje miejsce, ale też, żeby były na widoku i ,,na wyciągnięcie ręki'' .

No to ten, fajnie, że ,,jakiś'' odzew z Twojej strony, i, że jednak będą posty...
Jeżeli chodzi o mnie to ten Twój nowy nick taki jakiś ,,obcy'' (?) mnie się wydaje, jak dla mnie, a Kris to przynajmniej kojarzy mi się z Twoim LPSowym Blogiem i przynajmniej będę wiedzieć o kogo (mi) chodzi...
Możesz napisać czy to w porządku by było.

~ Torineko

(tak, zmienione różne rzeczy na moim blogu lpsowym, ponieważ... tamten shorthair jakiś taki unfine ostatnio się stał... nie wiem co mu... albo mnie xd - że już go nie lubię,
tak jak kiedyś...?)

Pozdrawiam! ^^''

EJ. Kris to jest fajny nick :0 I o kurde mózg rozwala to nawiązanie do nazwyyyy :O co za mózggg Wiecie co, wszyscy mówcie na mnie Kris B)))) 

*Torineko jesteś bogiem od teraz JGDYGUD*

No niestety, odzew innych ludzi to jednak największy kop by coś zrobić..

Taaak, o to mi chodziło.... Jakby te Petki kotek i konik morski leżały tam nieruchomo dobry miesiąc.. masakra...

O nieee czemu Petki zostały schowane? To jakoś na dłużej, czy chwilowa akcja? :,DDD

Nie mam serca porzucić tego bloga.. W sumie od zawsze gdzieś tam wiedziałam, że będę robić wszystko, by go nie zostawić hah. No no kumam, wena okropna sprawa, ale teraz na JAKIŚ czas mam spokój z pomysłami, bo będę robić to wielkie opisywanie petków ^_^ i planuję sesję zrobić. Także lets gooo ^_* I prawda, czasem lepiej nie pisać nic, niż pisać na siłę... słabe rzeczy. :>

Trzymam kciuki, że zrobisz ten post, niby do 3 razy sztuka ale czasami serio wystarczy czas <3. A powiesz mi o czym miał być? :D

No wiem masakra, idę do LPS więzienia normalnie... Ale zażyją świeżego powietrza, spokojnie =^_^= Ah no widzisz, dobrze że chociaż do nich zaglądniesz a ja.. Niektórych 2mies nie widziałam..

Szczerze faktycznie nick który mam obecnie używam po prostu na innych platformach, ale wiesz co? Nwm czy się nakręciłam czy co, ale Kris jest serio mega i chcę to używać I DZIĘKUJĘ BO MA FAJNE KREATYWNE BACKSTORY! I lovciam Cię za to Tori, że to wymyśliłaś! *^_<*

Omega masz jakieś zmiany na blogu? Ej wchodziłam dzisiaj i nie zauważyłam?.... SUS.

Też pozdrawiam :O ^_^ <3


*Nadużywam emotek w tym poście DGSGYD*


DO NAPISANKA PLUSIE!

- Kris


PS. Ej ja sie jaram z tego nicku lolo sshudhus <333

9 komentarzy:

  1. Stadne zdjęcia, lovciam to określenie
    U mnie figurki siedzą póki co w torbach, bo nie mogłam znaleźć żadnego pudełka, które byłoby godne przechowywać moją kolekcję. Na biurku mają swoje miasto, jego mieszkańcy & POPy są na wierzchu. U mnie chyba przeważyło to, że petshopy się przewracają i kurzą, może kiedyś je wypuszczę na stałe hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne petshopy siedzą w torbach... W wyniku pewnego rodzaju ,,tragizmu'' tej sytuacji nie wypada mi się z tego zaśmiać...
      To JA chyba jednak kocham te moje petshopy xd
      W sensie Każdy LPSowicz na pewno je kocha, ale chodzi mi o to, że ja mam wrażenie, że ja nie... Nie wszystkie. xd. A z tego co widzę to moje mają się całkiem nieźle... Chyba xd Nie wiem, nie pytałam. Ich. Xd Jeszcze xd
      A u mnie ,,tylko'' tamta baba xd na podłodze sobie leży, bo jej się spadło z biurka xd Wiesz która baba xd
      It's seems like Suzana Ginger, ona popakowała też swoje petsy-shopy do torb, posortowane według jej systemu sortowania xd, żeby je sobie poukładać na regale. Ciekawe czy Ty też tak zrobisz xd
      Co tam przewracanie się, można poprawić. Co tam kurz, można wyczyścić.
      Najgorsze jak spadnie z biurka (czy z czegoś innego) na podłogę, leży i nie wstaje. Ale serio, niektóre petshopy mają dziwne kształty, w sensie mogą też być ładne, ale chodzi mi o to, że nie poręczne. I ani nim nagrywać, ani robić mu zdjęć ani nic... Prawie chyba... Xd XD A nawet zabawa nimi zdarza się trudna... Albo nawet nie wykonalna...
      Strange & Specific
      Ale i tak,
      Po co mieć w swojej LPSowej kolekszyn LPSy które nie nadają się do szerzenia pasji... I think, that is weri unsatisfajt. Bardzo nie zadowalające, ale zdarza się,, najlepszym''.
      Przykład? Ja...

      Usuń
    2. Nie narzekają 👌 W mojej opinii lepsze to, iż ciągłe przewracanie się i kurzenie. No, może kiedyś zreorganizuję kolekcję, ale chwilowo to odległe plany.
      Która baba Ci spadła z biurka? Nie kojarzę (możesz mi napisać na igaczu 😌💅)
      Niby tak, ale 83836471919 razy dziennie? + Mam jeszcze jeden powód spakowania, mogę Ci napisać na ig, bo jest ściśle tajny
      Oj tak, miałam już tego serdecznie dość, ruszyłam jednego petshopa i siup cała gromada na podłodze.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...