czwartek, 27 października 2022

34.) O k****a - wyjaśnienia i update

 No siemanko uszanowanko tu ktoś, kogo chyba mogliście uznać za martwego...

Matko boska kochani! Ja przysięgam, przyznaje się, ZUPEŁNIE zapomniałam o blogu...

No więc jak wiecie to ja, wasza ukochana moonlight i odzywam się do was po tylu miesiącach, że nawet nie wiem, po ilu.

Wiem jedynie, że w poprzednim poście pisałam o egzaminach, a potem.. Czarny ekran T-T

Tak więc chodzę od prawie dwóch miesięcy (Jezu CO?.) do liceum. Dostałam się na swój 1szy wybór i jestem mega zadowolona z mojej klasy

Poszłam na human-lingwi, więc moje rozszerzenia to polski, angielski i niemiecki, a nie wiem, czy wiecie NIENAWIDZĘ polskiego.

Jak tu trafiłam? Sama nie wiem, ale cieszę się, że nie poszłam jednak na biolchem c:::::::


Ten post jest absolutnie na spontanie, ale po prostu to był impuls. Przypomniał mi się blog i MUSIAŁAM coś napisać

Ściskam i całuję, może coś wyczaruję i napiszę, ale nie czekajcie bo nie wiem, czy będę miała pomysły c,::::


PRZEPRASZAM za takie haniebne zniknięcie i paaaapatki!!!!!

                                                                                                                           ~Moon

1 komentarz:

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...