sobota, 29 października 2022

38.) Wartościowe lpski

 Hejaa!!! Tu Moon <3


W tym poście chciałabym pokazać wam Lps które mają dla mnie duże znaczenie/bardzo je lubię. Zapraszam!



Tutaj cała moja kolekcja G2! obecnie jest ich 124 (nie licząc tych pięciu mini z lewej strony zdjęcia)



Z Lps’ów które mają dla mnie ważne znaczenie



Oto parka, która co prawda jest fake’ami (i dlatego nie ma ich na zdjęciu całości) ale dzięki nim rozpoczęłam świadome kupowanie Lps<3




Następna jest jamniczka, która była moim wielkim marzeniem, dlatego jest dla mnie ważna <3




Kolejny Lps to petshop, którego dostałam za.. robienie matematyki :> takich Lps jest więcej, ale już nie pamietam które to.




Kolejna jest lisiczka, która wystąpiła w moim pierwszym filmie na yt! (KTÓRY USUNĘŁAM 😭😭😭😭)





A tu petshopy które poprostu mi się podobają! <3





I słuchajcie! Ktoś mi się tu zawieruszył… mały robaczek!<3



Ściskam! 

                                 - Moon

2 komentarze:

  1. Jaki fajny pomysł na post! Dla mnie ważne są pieski G2 i małpki, które kupiłam w sklepie. Ah te czasy!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...