sobota, 29 października 2022

39.) Odpowiedzi na komki bo czm nie ;DD

Hejka! Tu moon, I dzisiaj chciałabym sobie pogawędzić c:

Weźmiemy sobie komentarze z postów nr. 36, 37 i 38 <3

--------------------

mini creatures -  (36) No nieee? Trzeba się ukryć przed ciekawskimi spojrzeniami, to po pierwsze, ale w takim "murze" jakoś fajniej się bawiło <3. Serio? Ja korzystam z safari, więc nie wiem, jak z tym logowaniem, ale myślę, że poprostu będę robić "sekcję komentarzy" i już C":

3 Komentarze z posta nr 37.

graz - Noo w ogóle to ja nigdy nie rozumiałam tego oglądania się na innych, zawsze mnie to denerwowało :'p

Diario Lps - No pewka! Wgl do czytających osób - jak pojawią się u was jakieś tagi to też postaram się zrobić TvT.  PIĘCIODNIOWY? o ty cwana bestio. Jakim cudem? XD.  I spoczko<333

miniCreaturesWorld - Em... dobra, zacytuję ahem ahem: "Co jest zaa płotem? UUUOOOAAAoooOO." I tak w kółko. Tak, wiem, piękne, nie wiem co wtedy z siostrą brałyśmy XDD

2 Komentarze z posta 38.

miniCreaturesWorld - O tak, pieski i małpki są czaderskie <3

Diario Lps - Jakoś muszę nadrobić to zniknięcie + korzystam z tego, że nie mam akurat teraz tyle nauki, choć i tak już dzisiaj uczyłam się do polaka :PP

----------------------

Tak więc to tyle!

Ogólnie będę raczej odpowiadać po prostu we wpisach - tak, że napiszę wpis a w nim odpowiem na pytanka z poprzedniego <3

Zaznaczam, jak zawsze, że czytam wszystkie komentarze, i nawet jeśli na niego nie odpowiem, sprawia mi mnóstwo radochy <333

Jak coś, to mam pomysł na post jutro, a jak będzie dalej to się okaże, ale będę was na przyszłość informować o zniknięciach T_T<3333333

Bayyyyy<3

                                                                          - Moon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...