piątek, 28 października 2022

37.) Life tag!

 Hejka! Tu Moon, a w dzisiejszym poście…

Lifetag! Od DiarioLps! KLIK


Ale jeszcze zanim zaczniemy, chciałam powiedzieć, że ten weekend będzie 4dniowy! Mam tez niewiele nauki, więc mam nadzieję, że pomysły będą wpadać i będzie dużo postów!

Mimo braku mojej aktywności na blogu mogę z dumą powiedzieć, że Lps nie zniknęły z mojego życia! 

Yay! Już myślałam, że to koniec, bo w ogóle się nimi nie zajmowałam i aż przykro mi się zrobiło, ale na szczęście wracam do Lps i na blogosferę!<3

Dobra już bez dalszego  przedłużania, zapraszam!


1. Czujesz do LPS sentyment?


Oczywiście! Mam wrażenie, że każdy z nas trochę ma ;3


2. Kiedykolwiek spotkał*ś się z hejtem za zabawę lub samo kolekcjonowanie figurek? 


Owszem, niestety. W czwartej klasie z moją bff przynosiłyśmy Lps do szkoły i bawiłyśmy się nimi na przerwach. Ludzie z klasy się z nas śmiali, cóż :/


3. Każdy petshop w Twojej kolekcji ma imię? 


G2 - tak, inne generacje… Nie.

Muszę się kiedyś za nie zabrać..


4. Jaką zabawę petkami najlepiej wspominasz? 


Wspominałam w tym wpisie KLIK <3 (chodzi o tą z dwoma krainami)


5. Czy kiedykolwiek organizował*ś ślub LPS? Jeśli tak, to ile razy i jakich? 


Niestety nie! Ale chyba to zrobię…


6. Jaka była najdziwniejsza rzecz, w którą bawił*ś się petkami? 


Szczerze? Haha…

Było miasto. Oplecione płotem, wszystko co potrzebne było w tym miasteczku, ale główna bohaterka moja i sis chciały się wydostać z tamtąd i ciagle śpiewały coś takiego…

Nie wiem czy się przyznawać…

Lepiej nie


7. Czy między twoimi figurkami są jacyś wrogowie? 


Hm sama nie wiem, wydaje mi się że raczej wszyscy się tolerują ale… *zerka na Rix’a*


8. Jakiej rzeczy, którą zrobił*ś z figurką najbardziej żałujesz? 


O Boże… kiedyś z siostrą zmywałyśmy dwóm fake’om farbę z myślą, że będą świetnie wyglądać….


9. Petkami bawisz/bawił*ś się sam(a) czy z kimś? 


Zawsze z siostrą <33 i swego czasu z moją bff


10. Jaka najbardziej patologiczna rzecz wydarzyła się w życiu Twoich figurek?


Szczerze? Chyba nic 


11. Czy kiedykolwiek wymyślając imię/charakter/historię petka inspirował*ś się jakąś prawdziwą osobą, np. idolem? 


Nie wydaje mi się :,)


12. Fajny tag? Proszę docenić i być łaskawym, to mój pierwszy tag xD 


Tak, serio! Mega fajnie się odpowiadało. <333333


Ściskam!

                             - Moon 

3 komentarze:

  1. fajny wpis, wgl mysle ze 4 klasa to jakiś wielki przełom umysłowy dzieciaków bo wtedy u mnie w szkole ludzie też się wtedy zaczęli śmiać z lps XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaale się cieszę, że go zrobiłaś! :)
    Ojj, u mnie pięciodniowy weekend xd Dziękuję za pochwalenie tagu <33

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...