poniedziałek, 31 października 2022

44.) Q&A #1

 Hejka! W poprzednim Poście dzisiaj mówiłam, że pojawi się post z mojej kolekcji G5, ale cóż plany uległy zmianom i będzie Q&A :,)

Pytania były zadawane w tym poście, a pod tym postem możecie również zadać pytanka! :3

Pytania od Diario Lps

1. Jak dowiedziałaś się o LPS?

Szczerze to przez zupełny przypadek, gdy dostałam 4 Lpsy od mojej cioci, a potem jak dostałam pierwszy telefon oglądałam na yt filmiki z petshopami :3
2. Czy znasz w realu kogoś, kto kolekcjonuje LPS? 

Aktualnie już tylko moja sis </3
3. Co najbardziej lubisz u petków? Dziurkę, czerwony magnes czy szary magnes? 

Powiem szczerze, że szary magnes. Dzięki niemu można metalowe rzeczy łatwo złapać, a nie rzuca się tak w oczy jak czerwony :)
4. Ile masz petków z G5/4?

Z G4 mam aktualnie 5, licząc customy, a z G5.. Nie mam pojecia. Strzelam że koło 30 ale szczerze nie liczyłam nigdy
5. Jakie jest twoje największe petkowe marzenie?

Hmm.. największe petkowe marzenie… sama nie wiem. Ja raczej mam tak, że jak mi się jakiś petek podoba to kupujemy jako prezent na jakąś okazję i tyle, nie mam jakichś takich „marzeń” do których dążę. Miałam jedno takie ogromne marzenie ale już spełnione<3 (jamniczka  #932)
6. Czy masz jakieś powtórki? Jeśli tak, to jak je traktujesz? 

Najczęściej oddaje siostrze, ale jedną z nich przemalowałam :,)
7. Jaki jest twój ulubiony LPS'tuber? 

ZafiraLpsTV życiem, ale Słodka bella i jej seria, dokładniej te stare odcinki ahhh
8. Jak przechowujesz swoje figurki? 

W pudełku NIESTETY ale chciałabym  na półce
9. Czy chciałabyś mieć/ masz Comic Con Kitty? 

Szczerze mi się totalnie nie podoba :v
10. Jak traktujesz POP'y w porównaniu do innych figurek? 

Jeszcze do niedawna faworyzowałam popy, ale teraz traktuje jak zwykle Lps <33

11. Jakie masz pasję oprócz petków? 

Jazda konna i rysowanie <3
12. Twój ulubiony kolor? 

Czarny i fioletowy!
13. Ulubiona książka?

To właściwie seria książek „wojownicy” serio polecam, nie nie jest dla dzieci jest za*ebista i już. 
14. Ulubiony słodycz? :3

C z e k o l a d a


Pytania od Torineko

1. Jakie są Twoje ulubione LPS?

Jeśli chodzi o kształt to chyba tabby cat jeśli chodzi o moje Lps to chyba Nancy<33
2. Kiedy kupiłaś/dostałaś swojego pierwszego LPS?

Swoje pierwsze Lps (tak te legendarne cztery ciagle o nich biadole) dostałam jakoś w 2013? Coś takiego.
3. Wolisz seriale LPS czy krótkie filmy LPS?

Szczerze dawno nie oglądałam nic z tych dwóch ale wydaje mi się że krótkie filmy, bo akcja jest zamknięta i nie czekasz dalej.. jakoś tak :,3
4. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS?

Tabby cat absolutnie <3
5. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS POP?

Chyba jamniki :D
6. Wolisz LPS POP czy unikaty?

Hmmm zależy jaki pop i jaki unikat
7. Wolisz rzeczy, domy, sprzęt, meble dla LPS własnoręcznie zrobione czy kupione?

Szczerze powiem uwielbiam oba<3
8. Jakiego kształtu LPS w ogóle nie masz?

Oj jest ich wiele ale przykładem niech będzie gąsienica
9. Którego kształtu LPS najbardziej nie lubisz?

Takiego corgiego którego mam siedzącego ale nie chce mi się robić zdjęcia bo jest 23:19 XD
10. Czy kolekcjonujesz coś jeszcze oprócz LPS?

Nie quq
11. Wolisz seriale LPS opowiadające o prawdziwym życiu czy seriale LPS fantasy?

F a n t a s y  absolutnie
12. Co najbardziej lubisz w LPS?

Hmm chyba ich uniwersalność, to że większość Lps pasuje do wielu ról 
13. Czego najbardziej nie lubisz w LPS?

Tego że rdzewieją
14. Czy zgubiłaś kiedyś jakieś LPS i dotychczas ich nie znalazłaś?

Nie i jestem z tego dumna XDDD


Okej a więc to na tyle, mam nadzieję że się podobało i bajo<3

         - Moon


2 komentarze:

  1. Ojj, jak ja znam pisanie postów o takich godzinach xd To trzymaj jeszcze pytanka:
    1. Czy chciałabyś nagrać kiedyś jakiś LPS'owy serial?
    2. Której generacji najbardziej nie lubisz i dlaczego?
    3. Co sądzisz o LPS z gazetek?
    4. Czy masz jakąś figurkę w kilku wariantach?
    5. Ile masz figurek? (Jeśli gdzieś była/jest odpowiedź na to pytanie to sr xd)
    6. Kto jest twoim blogowym, LPS'owym idolem?
    7. Co sądzisz o ✨kapibarach✨ w wersji LPS?
    8. Czy masz takie figurki, którym ciężko ustalić płeć?
    9. Jakie pytanie zadane przez osobę, która nie zna się na figurkach, najbardziej Cię denerwuje?
    10. Jakiego koloru na LPS nie lubisz?
    Muszę iść na śniadanie, także pa ~

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie to były te cztery LPS? :D Powtórki można wymienić albo sprzedać. Albo oddać lub przerobić, tak jak napisałaś. Kiedyś Comicoon Kitty bardzo mi się podobał i miałam go nawet na mojej LPSowej liście marzeń, ale po jakimś czasie przestał mi się podobać. Ja bardzo lubię obydwa kształty corgi'ch :D Masz LPS #1864 czy LPS #2245 czy LPS #3567 ? A podobno nie da się nie lubić LPS :D To jest powód do dumy ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...