niedziela, 30 października 2022

42.) Inne generacje czyli przedstawiam G3 i G4!

 Hejka tu Moon!


W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam moje Lps z  G3 i G4. Zapraszam!


Ale zanim… Komy!

Diario - Racja, też na początku nie wierzyłam, że dziewczynka! Wow, ile zmian imion hahaha; Nooo uwielbiam je są takie dobre c::

Dokładnie tak, właśnie ten który czytasz :3

————————————

Wgl trzymajcie mnie. Nazwałam, dałam wiek i zawód/zainteresowanie wszystkim moim Lps G2 😵‍💫ale jestem z siebie dumna B)




Na pierwszy ogień idzie G3

Od razu mówię, że żaden z tych Lps nie ma imienia, ale część ma za sobą historię.

Żabka po lewej i biały piesek są od mojej bff, dostałam je gdy jakiś rok/2 lata temu oddała mi swoją kolekcję. Co ciekawe, w naszych zabawach żaba zawsze była kujonką, a biały piesek to… prezent od mojej siostry! Kupiła go dla mojej bff, a teraz znowu do nas wrócił, hah.

Pszczoła to dość nowy zakup (ma chyba kilka mies lol), i mimo że jest z G3 uwielbiam ją<3 

A historia pancernika jest chyba najsłodsza…!

Kiedyś mi się mega podobał on i taka ośmiornica, bo występowali razem w filmie. 

No i taka moja 2 bff która oddała mi pół kolekcji (a drugie pół tej co potem oddała mi całą, więc w efekcie mam wszystko lol) i wśród tych Lps była ta ośmiornica z filmu, ale dalej nie miałam pancernika. I co zrobiła  moja siostra? 

No słuchajcie, moja MŁODSZA siostra zaciągnęła babcię na targowisko i KUPIŁA MI GO!!! Do teraz jak to wspominam robi mi się ciepło na serduszku! <:33 i wgl teraz sobie tak uświadomiłam że ta figurka powinna być we wpisie z ważnymi dla mnie figurkami! :,(





No dobrze, czas na G4

Jak widzicie ich liczba jest bardzo mała, bo jest ich dwa. Historia jest krótka: kiedyś miałam więcej G4 ale oddałam siostrze :,)) tyle.





A tu takie trzy stare customy w tym jeden zaczęty tylko .,.


——

Zapraszam do zadawania pytań na Q&A o tutaj!

Dziękuje wam za tą notkę, trzymajcie się i czeeeść <3

                                    - Moon

2 komentarze:

  1. Osobiście mam tylko jednego G3, ale za to kupiłam go w opakowaniu. Moja siostra kupiła mi kiedyś pluszaka Lusię, do teraz jest moim ulu pluszaczkiem <3 G4 nawet nie liczę, trochę ich mam, hah. CUDNE customy <33 Chyba tylko ja w całej blogosferze jestem takim customowym beztalenciem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Custom nr 1 i custom nr 2 są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...