niedziela, 10 marca 2024

71.) Jakieś bzdurki, i akcja reaktywacja

Hej miśki!!

Kolejny wpis kolejny dzień! (spoko niedługo mi przejdzie)

Dzisiaj mam dla was jakieś różne mini fakty. Zapraszam!


Na początek chce was zaprosić na mojego instagrama i discorda, gdzie możemy czasem pogadać !!

ig: lps.karmelek - tam od czasu do czasu wrzucam też foty! :)

discord: _itz._.karmelek_ - tam możecie głównie do mnie pisać :3

No dobra, ale dość tego biadolenia •_•


Pierwsza rzecz to… napis!

Pomyślicie sobie „pff typiara co pisze o napisie. nie nie, patrzcie >_< 



Mnie się mega podoba, użyłam wszystkich petków G2, no i kilka z G3 i 4 się gdzieś zawieruszyło !!

Bonusowo w rogu jest też Filipcia :3

A i ogólnie raczej nie dam tego na nagłówek, bo meh dywan mamy. Wiecie dojechany jest XDDD


Dalej ~~✨✨✨




Mamy Filipka z Nikusiem, czy nie uroczo?!





No i właśnie! Oto Niky! (czyt. Najki) Jest to nowa maskotka bloga, o której chcę też ciut opowiedzieć

No właśnie, bo akcja - reaktywacja! Zaczynam WRESZCIE opisywać moim lpskom charaktery. WrEszCiE✨✨



Taki mam zeszycik btw :3




No więc Niky jest nastolatkiem, jest spokojnym chłopem, ma dziewczynę Zumi (na zdj) gra na gitarze, jeździ na desce. Jest takim "soft boyem" - miły, pomocny bardziej introwertyczny. Jest gitarzystą w zespole Dark Roses, o którym więcej opowiem niebawem ^.^

Jako maskotka pewnie będzie trochę uprzywilejowany i dostanie rodzinę (bo pewnie nie każdy będzie miał, bo nwm jak z ilością petków)


aNywAy~~


Do zobaczonka!!
~Karmelek


1 komentarz:

  1. "Pisze o napisie" kocham xD
    Petszopkowy napis śliczny, sama kiedyś taki zrobiłam, ale napis był jakiś tam rocznicowy, a figurki z G5. Muszę to kiedyś powtórzyć! xD
    Niky jest prześliczna, kocham tą figurkę ❤️ Posiadam od sierpnia, ale nie ma jeszcze żadnego ładnego zdjęcia, w moim stylu xD na pewno się za nią wezmę, jak skończy mi się szał na Whisper 🥲
    "Dostanie rodzinę" piękne 🥲❤️

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...