piątek, 8 marca 2024

69.) Jakieś mini update'y :3

 Hej misiaki!! Piszę ten post tego samego dnia co poprzedni, wow. Ale ze mnie blogerka ;*

Mam parę informacji, więc stąd taki króciutki post, i stąd dwie notki jednego dnia hahahah

Zmieniłam trochę wygląd bloga !! I planuję zrobić nowe zdjęcie nagłówkowe. Ale chcę żeby było jakieś fajne, więc nadal myślę.

Ogólnie trochę dzisiaj myślałam o blogu, i stwierdziłam, że to będzie taki blog o wszystkim i niczym, a wszystko okraszone w lps :DDD

 

Mam nadzieję, że ten ambitny plan nie skończy się na jednym poście a następny za pół roku...

Chcę po prostu znormalizować to, że nie ma tu samych lps :,)

Tak czy siak, dajcie znać jak wam się podoba nowy wygląd! No i tytuł bloga, nad którym pisząc ten post nadal myślę.. Raczej będzie to "Świat Karmelka LPS", bo jednak chcę by nawiązywał do lps, ale i do mnie, a ostatnio podoba mi się podpisywanie w sieci jako Karmelek XDDDD

 

Dobra, właśnie dokańczam tego posta, jest nowa nazwa, nowy nagłówek, normalnie *WOW* XD

 

Nom także ten. Zrobiłam wiosenne porządki ^^

Pozderka!

~Karmelek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...