piątek, 21 lipca 2023

57.) IMPOSSIBLE, JA ŻYJE?

 Hej wszystkim pluszaczkom!

Tak, tak teraz wygląda przywitanie. Podoba się? <333

Witam wszystkim serdecznie, tak serdecznie jak tylko mogę. Czy ktoś tu jeszcze żyje?

Ostatnio znowu natchnęło mnie, żeby zajrzeć na bloga. I tak patrzę, wow. W sumie, dużo osób się odezwało pod moją nieobecność!

W ogóle, dzięki za komy pod ostatnim postem <3.

[To między innymi była moja motywacja]

Ostatnio tak wychodzi, że większość postów jest pogadankowa, ale chcę wrócić do tematyki tego bloga, czyli LPS.

Tak... więc po wakacjach idę do 2 klasy liceum, i pewnie to wszystko pójdzie w pizbu, ale póki są wakacje to postaram się coś tu dla Was klepać. ^_^

Na pewno zmienię wygląd bloga bo jest tragiczny, i zajmę się tym w sumie... zaraz! <3

Ale ogólnie planuję wyjąć moje LPS z pudła, bo... matulu, jak dawno ja się nimi nie interesowałam. Takie życie, meh.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ogólnie ostatni post to było błaganie o pomysły...

A więc tu odpowiem na komy z tego właśnie posta :)

Diario - Jakbym jeszcze coś zrobić umiała.. Ale tak serio to pomyślę, dzięki <33

Gabrusia - Haha, thx c': <3

Torineko - Dzięki, tak, też go uwielbiam *w* <3. W sumie... dobry pomysł, ruszę myślenie wymyślając jakieś backstory dla moich peciów! <3 Sesji zbytnio nie robię, ale aktualnie jestem w trakcie sprzątania galerii na telefonie [nie mam aparatu heh.....] więc powinny się pojawić! Wiesz, chcę go [bloga] pisać, serio. I nie, nie mam poczucia 'obowiązku' tylko brak pomysłów... A bardzo zależy mi żeby pisać, bo lubię to robić! 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

O kurwa żłobek idzie i dzieci się drą... Japrdl..........

Funfact: Wiecie, że zapomniałam, że mam na swojej stronce kursor? XD w sensie customowy kursor. Zupełnie zapomniałam, cóż za fenomen! Fajny zresztą.. Jak ja go zrobiłam w ogóle? XDDDDD

No dobrze, to teraz... Otwieram moje pudło z LPS. A tu macie takie mini rp? Jak ja mam to nazwać? XDDDDD

~~~


No tak. Otwieram tą szafę pierwszy raz od dawna. Pudełko z LPS jest tam w środku...




Ta... Pamiętacie ostatni post, i zdjęcie jakie się w nim pojawiło? A kto na nim był? :']




Planuję w ogóle od nowa nazywać i opisywać lps [i robić to na blogu] więc tu będą jako 'kotek' i 'konik morski'.  Wiem, cudnie.

kotek: C-czy to...
konik morski: Nie, to niemożliwe....
obie: moon?!
ja: No.. teraz wszędzie w necie mam pseudonim zoxuli. Ale to ja.





Pierwszy raz od dawna widzą światło dzienne.........

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Piszcie komy, żebym miała na co odpowiadać B]



Do następnego posta,

Zoxuli [aka Moon/Nox XD (tak mam problemy.)]



4 komentarze:

  1. Hej!
    Mogę Ci ,,mówić'' Kris ? W sensie od nazwy ,,KRYS-ZTAŁOWE Królestwo LPS'' ?
    Fine, że coś tu napisane przez Ciebie xd Ale serio ^^

    Motiwejszyn jakaś kiepska jak nie ma zainteresowania ze strony innych mimo, że jeżeli naprawdę się lubi petshopy i sprawia przyjemność także pisanie o nich...
    Back to the past - powrót do przeszłości. W poprzednim poście kot i koń morski i teraz też xd I to te same! :D

    Ale beka xd Bekę mam w sensie z tego, że ja akurat WCZORAJ SCHOWANIE MOICH LPS DO SZUFLADY, a u Ciebie wyjęcie ich z niej! XD Tak, też w pudełku :D

    Naprawdę fine, że jednak jeszcze będziesz tu pisać.
    Tylko wiesz tak bardziej LPSowo, czy o czym tam chcesz, a nie tak ,,o niczym'' ? W sensie, że brak weny, itd. Jak dla mnie to lepiej przeczekać ten czas (czy jakkolwiek, cokolwiek, whatever...), a nie się zmuszać do pisania postów takich z jakich samemu nie jest się z nich zadowolonych... Jeden z moich postów - trzy podejścia (?), ostatnia ,,próba'' 9 czerwca, pisane te trzy próby na trzy różne sposoby i dalej ten post jest unfine... Toteż na razie ,,siedzi'' w roboczych i nie będzie publikacji. Może go zmienię, może napiszę od nowa... A może w ogóle nie... Bo taki jakiś un-satisfacted ten mój :/

    Biedactwa... Te petshopy Twoje xd... Jak możesz je tak trzymać w zamknięciu...
    (,,oburzenie'', ale samo się to właśnie zrobiło ze swoimi, tyle, że często do nich zaglądam ^^ , a nawet szuflada rozsunięta, żeby miały swoje miejsce, ale też, żeby były na widoku i ,,na wyciągnięcie ręki'' .

    No to ten, fajnie, że ,,jakiś'' odzew z Twojej strony, i, że jednak będą posty...
    Jeżeli chodzi o mnie to ten Twój nowy nick taki jakiś ,,obcy'' (?) mnie się wydaje, jak dla mnie, a Kris to przynajmniej kojarzy mi się z Twoim LPSowym Blogiem i przynajmniej będę wiedzieć o kogo (mi) chodzi...
    Możesz napisać czy to w porządku by było.

    ~ Torineko

    (tak, zmienione różne rzeczy na moim blogu lpsowym, ponieważ... tamten shorthair jakiś taki unfine ostatnio się stał... nie wiem co mu... albo mnie xd - że już go nie lubię,
    tak jak kiedyś...?)

    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zaskoczył nowy wygląd bloga, tak inny niż poprzedni ❤️
    Miło, że jesteś ❤️ Ale mi się podoba to pudełko, w sensie... Kocham zdjęcia w klimacie stado petszopków. Zdjęcie na nagłówku jest śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...