wtorek, 25 lipca 2023

62.) Q&A #1!

 Hej plusie <3

Witam was w pierwszym Q&A po rewitalizacji tego bloga! XD 

Kiedy to piszę, blog ma 3018 wyświetleń więc… Czas najwyższy to pisać.

Bo to właśnie q&a z okazji 3000 wyś!

I pod tym postem możecie pisać pytanka do następnego!! Które będzie… kiedyś.

Pytania są od Diario <333

1. Jak długo zbierasz petszopki?

Myślę, że tak od 2017/2018. Ciężko powiedzieć. Wtedy dostałam moje pierwsze lps (2017 albo wcześniej?) ale nie zainteresowałam się nimi wtedy (czego żałuję bardzo bo mogłabym pewnie nówki jeszcze zdobyć.. chyba. ) ale świadome kolekcjonowanie zaczęło się jakoś w 2018 kiedy kupiłam pierwszego shorthaira - fake’a

2. Ile masz figurek?

Na chwilę obecną mam 225 figurek! ^__^


3. Najnowsze nabytki w kolekcji?

Nie za bardzo pamiętam :v ale planuję jakieś niedługo kupić heheheh—


4. Ile najwięcej zapłaciłaś za jednego petshopa? Jaki to był Petshop?

O maciu najwięcej chyba zapłaciłam 90zł? To było za jamniczkę #932. :)


5. Ulubiona rzecz w kolekcjonowaniu? (Np. robienie sesji, blogowanie, zabawa, itp itd)

Myślę, że kiedyś zdecydowanie byłaby to zabawa, ale teraz raczej blogowanie, robienie sesji i kreowanie postaci tych lps :3


6. Wolisz czytać posty innych czy pisać posty w siebie?

Trudne pytanie xD zależy.. nie no. Chyba czytanie. ^_^


7. Jaki jest twój ulubiony pop, a jaki nie-pop?

Mój ulubiony pop to shorthairka #816 lub jamniczka #932. Zaś moim ulubionym nie-popem… jest ich dużo… może zrobię kiedyś post o tym? :o


8. Jaka jest Twoja postawa odnośnie popów i niepopów? Które wolisz, dlaczego, co sądzisz o tak częstej faworyzacji POP'ów?

Uważam, że popy jak nie popy — to lps które mają jakoś nam „służyć/pomagać” w czymkolwiek robimy z nimi związanego. Jak zaczęłam zbierać lps, już popy były, więc niestety nie znam słodkiego smaku posiadania spaniela i nie pocenia się z radości z tego powodu. (To żart, nikogo nie chcę urazić XD) Ogólnie to są lps lepsze i gorsze od pop, sama mam swoje faworyty kształtów… sądzę, że żeby przełamać tą barierę pop-niepop trzeba przestać tego nazewnictwa używać. Ale to ciężkie, bo jesteśmy tak przyzwyczajeni :(


9. Ulubiony petshopowy serial?

Sama nie wiem. Ostatni serial lps obejrzałam z 2-3lata temu… Z pewnością to nie jest Inviting Evil. I nie wiem w ogóle, jak już jesteśmy przy tym serialu to jakoś go nie oglądałam… niby zaczęłam ale tak.. meh?


10. A najmniej ulubiony, najgorszy?

Kurczę akurat na jakiś najgorszy nie natrafiłam — w sensie nie pamiętam, żebym natrafiła :,>  (w sumie może to Inviting Evil ale on wcale nie był najgorszy, nie nazwałabym go tak)


11. Jaka jest Twoja ulubiona LPStuberka?

ZafiraLPSTV, zdecydowanie no. 1 :D ale lubiłam też LPSHannah, i paru innych… Skylla też jest super!


12. A LPS-blogerka?

Myślę, że ty, minicreaturesworld i foto, za te piękne zdj. Ale raczej nie faworyzuję/nie zaglądam do „Was” jakoś więcej.. staram się czytać wszystkie blogi, czekam na nowe wpisy i szukam nowych aktywnych blogów :D


No i to już na tyle kochani! Pod tym postem możecie oczywiście napisać pytanka do kolejnego Q&A, a ja zmykam! 

Ps. Jutro będzie post rozpoczynający wielki „projekt” :0 (albo stracę motywację, bo coś już za długo piszę XDDDDD)

Do napisanieusza (co?)

~Kris 💚✨

1 komentarz:

  1. Fake shorty i początki kolekcji to chyba tradycja xD
    Ja najwięcej zapłaciłam (o ile mnie pamięć nie myli) 150 ziko za moją #126 (':
    Myślę, że obecnie ta bariera jest nie do przełamania...
    Ooo, dziękuję hah
    Też tak mam, mam swoje ulubione blogi, ale i tak czytam wszystkie ❤️
    No i czekam na wielki projekt 😏

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...