poniedziałek, 24 lipca 2023

61.) Żaby, koty i znikające ciastka

 Hej pluszaczki!

Witam w już kolejnym poście "daily"! 

No co, piszę póki mam motywacje TvT

W tym poście pokażę Wam spontaniczną sesję z moim kotem, żabką LPS i.. moim śniadaniem. No i standardowo jakieś randomowe myśli. Zapraszam!


~💚~



No tak… Bezimienna żabka, jako, że nazywam LPS od nowa… Powinnam serio pracować nad tym intensywniej, bo wieczne nazywanie ich „po zwierzaku” mnie troszkę.. męczy?



Tak, tutaj mój kot stwierdził, że ukradnie mi jednego „płatka” (te ciastka to płatki śniadaniowe XD) A.. Jasper się na niego patrzy. Tak, to musi być Jasper, tak do niego pasuje!



W ogóle to zawsze czuję się tak głupio gdy mam mój „przypływ” i piszę prawie/codziennie, ale z drugiej strony… Diario to czyta, więc mam kogoś kto to czyta, a nawet gdyby nie… kto mi zabroni pisać?



Mam wrażenie, że w moim mózgu już się utłukło, że na blogu pisze się rzadko i w sposób zorganizowany. Że notki muszą być długie, a temat super oryginalny i z wymaganiami z kosmosu. A ja nie lubię czekać, więc po co mam się zmuszać do czekania z czymś, co lubię? Zaraz przyjdzie szkoła i już nie będę pisała. :v



Jasper… Kojarzy mi się ze starym Jasperem z sso. Gra ktoś? :) ja mam ostatnio małą przerwę. Sso ma dużo problemów technicznych i mojemu kompowi się to nie podoba xD.



A na koniec najlepsze, czyli…. KOCIE STUPKI (nie jestem stópkarzem, chyba, że mówimy o kocich stópeczkach <333)


————————————

No dobrze, czas na komy z tego posta!

Diario: „ Mi jest obojętnie, odpowiadaj, jak Ci wygodniej <3
Bardzo podoba mi się Vibe tych zdjęć 💓”

Okiii thx za feedback! Cieszę się, że zdjątka ci się podobają 💚💚💚😻

————————————


Przypominam, że pod tym postem możecie zadawać pytania do Q&A i dziękuję Diario za zadanie pytanek! <3333

~Kris ❤︎︎

1 komentarz:

  1. Śliczny kiciuś <3
    Aż nabrałam ochoty na te płatki, dawno ich nie jadłam hah
    Czytam czytam, i to z ogromną przyjemnością<3
    Kocie stupki są przesłodkie <3 Ja nazywam przednie kończyny (xd?) "Łapki", a tylne "nóżki" <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...