niedziela, 23 lipca 2023

60.) Sesja i 60 notek na blogu!

 Hej plusie! ❤︎︎

Jezu blogger znowu ma problemy, wstawiam to 23 lipca a pokazuje 22. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam wyniki sesji, którą zrobiłam… *intensywne sprawdzanie* 21/07/2023 ^_^

Ale zanim to, chcę jeszcze od Was parę rzeczy XD

Po pierwsze, wolicie odpowiadanie na komy na początku, czy na końcu posta?

Po drugie, 60 notek w dwa lata.. No nieźle xD znaczy, to nie jest źle tylko… mało? :x Niee wiem. Ale cieszę się, że co jakiś czas wraca mi motywacja pisać bloga <3 no niestety, każdy potrzebuje przerw. Ale! Jeśli kiedyś odejdę „na stałe” obiecuję, że powiem <3 ALE NIE PLANUJĘ XD (póki co bynajmniej)

Dobrze, pora na ✨sesję.✨

————————————


No tak, to zdjęcie.. jest na okładce bloga! :) wgl od razu mówię, że wszystkie zdjęcia były robione w ogrodzie 💚=^_^=💚






Wiecie, jakoś nie mam potrzeby opisywania czy rozwodzenia się nad tymi zdjęciami. Wydaje mi się, że najważniejsze jest to, żeby u was w serduszku się zrodziły.. jakieś emocje? Odczucia? Czy coś. <3







No tak.. to już koniec tej pięknej sesji. Ciekawe jest dla mnie to, jak bardzo w różnych porach roku wygląda „mój” ogród. (W sensie teraz wygląda jakby jesień była, ale ok XD) Najbardziej mi się podoba wiosną. Jest mnóstwo kwiatów! Potem latem wszystko wysycha, albo ma same liście. Choć jest taki plus, że można zebrać truskawki i porzeczki! Jesienią już wszystko umiera, by zimą… spać. XD super. Mega głębokie 😻.

————————————

No dobrze, czas na odp na komy!

Ale ale! Przypominam, że pod tym postem możecie zadawać pytanka do Q&A!

Z tego też posta jest komentarz, więc.. lecimy!:

Diario: „Ale śliczna jest ta nowa nazwa! Poprzednia też była spoko, ale obecna brzmi tak pięknie i tajemniczo.
Własnoręczne domki dla LPS są super, zarówno proces ich tworzenia, jak finalny efekt :3
Narwal z G2 to dobry pomysł, myślę, że BF (Basic Fun) powinno się tym zainteresować hah
Bardzo mnie cieszy Twoja aktywność ❤️

Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! <3 Jakoś królestwo było dla mnie..  nudne? Nie wiem. Poczułam potrzebę takiej zmiany ^_^~*💚.
Takkk chociaż czasem podczas procesu masz ochotę to wywalić przez okno, ale satysfakcja po ukończeniu.. bezcenna (a nie zawsze się pojawia, meh). 
Właśnie. Jestem ciekawa co BF zamierza zrobić z LPS. Bardzo ciekawa. Dziękuję i może to głupio zabrzmi, ale mnie też cieszy! Ja tak lubię pisać na blogu, ale czasem mam takie „fale” że nic nie piszę i mnie to wkurza -.- Czekam, aż ty coś napiszesz na swoim blogu!!! 💚🫰🏻

—————

No i to by było na tyle w tym poście! Tu macie mini listę do zrobienia, hehe:
- Napisać czy któreś zdjęcie wywołało w Was jakieś „poruszenie” czy emocje <33
- Napisać pytanka do Q&A w podlinkowanym poście
- I dajcie znać, czy wolicie odpowiadanie na komy na początku, czy na końcu! 🌸💚

No i oczywiście dziękuję Wam za przeczytanie tego posta,

Do napisanka,

~Kris ❤︎︎

1 komentarz:

  1. Mi jest obojętnie, odpowiadaj, jak Ci wygodniej <3
    Bardzo podoba mi się Vibe tych zdjęć 💓

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...