czwartek, 27 lipca 2023

65.) Na dobry początek -- AGP #1

 Hej hej pluszaczki!

Witam was w pierwszym poście projektu!

Na dobry start jest to post o jednej figurce, która ma duże szanse na zostanie maskotką bloga, ale o tym więcej w następnym poście :)

Na początek chcę zaznaczyć, że AGP nie zawsze będzie wyglądało tak jak ten post, czyli że jest to specjalny post pościęcony x petshopom. Myślę, że powinno to być bardziej naturalne, np. przy robieniu jakiejś sesji danego LPS przedstawię! No, ogólnie nie chcę robić żadnych ram, bo i tak je ominę. :,]

°˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ₊˚ . ˶˶ ♡ ˚₊ ₊˚ ྀི  ྀི˚ 🌷͙֒ 


Ale zanim to! Czas na... komentarz!


Diario - "Ale śliczne, stadne zdjęcia :D

U mnie z kolei taki długi post, i o dziwo pisałam go tylko dwa dni :0"

Heh, dzięki! Tak, właśnie widziałam wcześniej, czytałam cały <3. Wow. 2 dni? Ja każdy post piszę w 1, ale to widać po ich chaotyczności i długości [są krótkie ytwey]

  ︎      °˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ₊˚  ˶•  •˶ ♡ ˚₊ ☆  ₊˚ ྀི   ྀི˚ 🌷͙֒ 

No dobrze, czas na.. Jasperka!



Jasper, przywitaj się i powiedz coś o sobiee

J: Hejka.. jak to was Kris nazywa? Pluszaczki, tak. No to.. hej! Jestem Jasper, to już wiecie. Jestem żabką LPS. Mam żonę, Lemon, którą pewnie niebawem poznacie! Oddaję głos tobie, Kris

Dzięki. Jasper to bardzo spokojny LPS, swoim charakterem przypomina bardziej staruszka, niż młodego dorosłego! Z Lemon są już 3 lata w małżeństwie, i wiedzie im się dobrze. Jasper prowadzi farmę dyniową, ale jego ogród ma dużo więcej do zaoferowania! To sprawia, że pracuje z domu, więc nie spędza dużo czasu z ludźmi, co sprawia, że nie lubi dużych imprez. Jest spokojny, opanowany i ułożony, a także zorganizowany! :]

  ︎      °˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ₊˚  ˶•  •˶ ♡ ˚₊ ☆  ₊˚ ྀི   ྀི˚ 🌷͙֒ 

No i to właściwie tyle na dziś. Nie jestem fanem pisania długich postów [czytanie takich jest ok though heh].

Także co,

do napisania,

~Kris<33

1 komentarz:

  1. W sumie to dość nietypowe, że żabka ma taką długą historię - mam wrażenie, że niektórzy (w tym ja) wymyślają bardziej rozbudowane historie tylko kotom i psom. Bardzo podoba mi się jego zawód, nie wiem czemu, ale jakoś pasuje mi do dyni ❤️

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...