wtorek, 25 lipca 2023

63.) "WIELKI PROJEKT" i odpowiedź na komki Diario

Dobra, nie no

Muszę pisać póki motywacja trwa tak? Sama stawiam sobie jakieś bariery "to jutro, to pojutrze". A ja wiem, że to wspomniane "jutro" może nie nadejść XD

Tak więc TADA kolejny post tegoż dnia :>>>>

⋆。 ゚ ︎。 ⋆。 ゚ ゚ 。 ⋆๋࣭ ⭑。°˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚. ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡

Hej pluszusie! okej odwala mi

Witam was w WIELKIM ogłoszeniu, ale oczywiście zanim to [polsat vibes], to czas aby odpowiedzieć na komentarze!

⋆。 ゚ ︎。 ⋆。 ゚ ゚ 。 ⋆๋࣭ ⭑。°˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚. ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡

Diario[1] - "Śliczny kiciuś <3 Aż nabrałam ochoty na te płatki, dawno ich nie jadłam hah Czytam czytam, i to z ogromną przyjemnością<3 Kocie stupki są przesłodkie <3 Ja nazywam przednie kończyny (xd?) "Łapki", a tylne "nóżki" <3"

Dziękiii Feciszek się cieszy, że uważasz ją za pięknego kiciusia! :3 Zdecydowanie polecam te płatki, zjedz je sobie koniecznie *w*. <33333 Serio, dzięki że czytasz to ogromna motywacja <333. TAAAK KOCIE STUPKI GÓRĄ!!! Ejjj ja też! Dzielę je właśnie na łapki i nóżki, ale same "końcóweczki" to stupki [koniecznie "u"!]

Diario[2] - "Fake shorty i początki kolekcji to chyba tradycja xD
Ja najwięcej zapłaciłam (o ile mnie pamięć nie myli) 150 ziko za moją #126 (':
Myślę, że obecnie ta bariera jest nie do przełamania...
Ooo, dziękuję hah
Też tak mam, mam swoje ulubione blogi, ale i tak czytam wszystkie ❤️
No i czekam na wielki projekt 😏"

No tak XDD cóż poradzić, że nie miałam wtedy pojęcia, że istnieją podróby... 150 o matko to jest-- dużo. XDDD No tak.. ciężko będzie to przebić. Chyba, że zamówisz coś w stylu #909 albo comic con kitty XD 

⋆。 ゚ ︎。 ⋆。 ゚ ゚ 。 ⋆๋࣭ ⭑。°˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚. ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡

No właśnie... "Wielki Projekt" !

Tak więc...

Gdy wejdziecie na bloga zauważycie, że jest dużo nowych stron pod nagłówkiem! Są obecnie puste, ale będą tam zdjęcia WSZYSTKICH [o zgrozo] moich lps!

Mój gameplan jest taki, że będę tu na blogu tworzyć notki i będę opisywać te lps, a w tych zakładkach będą same zdjęcia z podpisami-imionami.

Więc tak, podsumowując: ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡

- W jednej notce o tej tematyce będzie pewnie tak 5 - max 10 lps, będą tam opisane szczegółowo

- W stronach będą zdjęcia, na których będą napisane same imionka!


Każdy post związany z tym "projektem" będzie miał etykietę "A great project" żeby było A, bo ja mam alfabetycznie etykiety bo fajnie brzmi 😇 

No i ofc będą też inne posty w trakcie trwania tego projektu! Także spokojnie B]

⋆。 ゚ ︎。 ⋆。 ゚ ゚ 。 ⋆๋࣭ ⭑。°˖ ʚɞ ꒦꒷₊˚ʚ ᗢ₊˚✧ ゚. ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡

*back to: bezcelowe gadanie*

Wgl czaicie, że zapomniałam o rocznicy bloga? Nawet jest notka: 25/01/2023, a blog założyłam 19/01/2022 i w tej 25 stycznia nie ma NIC o rocznicy. Ostatnio to zauważyłam i jestem załamana. Tak więc możemy uznać, że ten projekt jest z okazji.. rocznicy?...

No masakra troszku.

Tak czy owak, jutro zapewne pojawi się pierwszy post, na pewno będzie tam Jasper!

To ja w tym momencie XDDD czuję, że totalnie jestem niezorganizowana ostatnimi czasy, wstaje późno [a jestem typem rannego ptaszka, pprst siedzę do nocy], siedzę obecnie w piżamie np...

Muszę ogarnąć życie, no i co.

To na tyle!

~Peace <3

Kris

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie cieszy Twoja aktywność ❤️
    Najważniejsze, żeby mieć motywację ❤️
    Czekam na projekt i inne posty 💓

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

72.) Kanał na yt, gadanko, inne bzdurki

 Hej miśki! Dzisiaj znowu bardziej pogadankowa notka ^_^   **~Odp na komy~** Diario - " "Pisze o napisie" kocham xD Petszopk...