czwartek, 3 lutego 2022

20.) Fantastyczne życie Rixa. Ej czemu twoje?! - GAZETA!

 Ohayo tu.. ha, myśleliście, że Moonlight? Tu.... Rix!    I my!!!!!

R: W końcu udało mi się włamać na bloga Moon! Wskoczyłem jej na kompa, bo ma religię i rysuje i szybciutko tutaj nastukałem coś. Ale niestety inne petshopy to zauważyły.. I to takie słabe!

C: My?! Ssssłabi?!

R: Aj cicho Castor, nikt nie prosił!

D: Ej, za kogo się uważasz, co?!

R: Ugh! Możecie sobie iść, wiecie o tym prawda?!

D: O, bo co, twoje ego sie nie mieści?

R: A idź!! 

D: Zaraz powiem Moon i ona cały ten post skasuje.. Moment, PUNIA?!

R: O boże, ona to wszystko pisze!

C: Niee! Puunia! Nie piszzzz tego!

P: Witajcie!!!! Tu Punia!! Zajęłam się tymi dzieciakami, żeby ten post nie poszedł do śmieci. Hihi!

Zostałam zastępczynią Adelle. Spokojnie, żyje, ale chyba złapała silny katar... Tak więc to COŚ będzie tygodniową gazetą! Moon chyba mówiła, ale u LPS to się tak nazywa, mimo, że gazeta nie jest regularna.

W KKL wydarzyło się... [spis treści :DD]

- imiona, imiona!

- imperium pop'ów upada!?

- złodziej złapany!

P: W tej gazecie nie ma żadnych zdjęć, bo..

D: Trzeba by poprosić Moon!

C: A wieciiiie, że Coldy pisssał posssst razzzem zzz Moon?

R: Taa... Ale tak jest fajniej!

P: Na nielegalu? Może i tak, ale mi Moon jeszcze podziękuje, zobaczycie!

Dobrze, zacznijmy ach!

Imiona, imiona!

P: Podejrzewam, że Moon już Wam mówiła, ale jako, że to mój obowiązek muszę tu o tym wspomnieć! Została założona wieeelka księga, z pączkami na okładce i napisam KKL. Jest tam spis imion!

Każdy z nas ma imię, a w dodatku Moon już pracuje nad charakterkami... Szkoda, że wybrała taki Rix'owi.

R: CO ci nie pasuje, hm?!

P: Ty.

Imperium pop'ów upada!?

P: Ha! W końcu te pyszałki mają za swoje.. Hm. Jak Adelle to przeczyta to się wkurzy... Ale większość pop'ów jest okropna. Myślą, że są najważniejsze i najlepsze! W końcu Moon przestała się nimi tak zajmować i nareszcie jej spojrzenie padło.. Na nas! Hurra! 

C: Ha, mają zzza sssswoje!

R & D: Wooho!

P: Dobra, cii...

Złodziej złapany!

P: Tak, ten mały... Został złapany! Mała myszka, Bobi! Dostał karę od mamy, bo jest za mały, żeby iść do pet-więzienia. Po za tym, rzadko się tu zdażają kradzieże.

R: Cooo? Tego nie słyszałem! Taki maluch?!

D: Ta, podobno kradł małe przedmioty... O NIE, PATRZCIE!

*Patrzę na mój komputer*

RIX, CASTOR, DAISY I PUNIA?!

R: SZYBKO WYSYŁAJ!!!

P: COOO?! SZYBKO STAJEMY W RZĘDZIE

Zdążyłam dołączyć zdjęcie które im cyknęłam, jak już stanęli na kompie, jak gdyby nigdy nic..

Od końca do przodu: Daisy, Rix, Punia i Castor.


~Moon (DRPC: I MY HALO!  Tak, tak.)


2 komentarze:

  1. Mmmmm piknie piknie. Ciekawie się robi. Ha! I bardzo dobrze niech popy mają za swe. xDD no dobra one nic nie zrobiły ale dobrze że dostrzegłaś te śliczne peciopki nie tylko te popularne. Brawo za złapanie złodzieja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki styl na blogach :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...