środa, 9 lutego 2022

25.) Luzik arbuzik #6

 Ohayo, tu wasza Moon!

Ostatnio nie mam już tyle czasu, ferie się skończyły, zaczynają się sprawdziany, wiecie jak to jest.

Postaram się wyjść na jakiś spacer i zrobić sesyjkę, ale nie wiem czy to się uda.

Nie bardzo mam też pomysłów na posty, a robienie postów "moja kolekcja" męczy trochę i robię je w odstępach... Sorry :CC

Postaram się znaleźć jakiś ciekawy temat, ale.. Ech.

Boję się, że już nie będę mieć pomysłów na bloga. A minął miesiąc!

Póki co nie odchodzę, a jeśli zdecyduję, że to koniec, poinformuję was, nie wyjdę po angielsku. x,D

Jeśli coś mi wpadnie do głowy zapiszę to i znajdę czas by wstawić to na bloga.

~~~~~~~~~~~

Mini creatures - Dziękuję, fakt, 100 to już cooooś *^* <3 jasne, pieski już... Niebawem :,D

Gabrusia - Kocham koteczki *^* i tak samo, pieski niebawem TwT

~ Moon

3 komentarze:

  1. a co lubisz czytać u innych? może coś cię zainspiruje. może robisz jakieś dodatki? albo masz jakieś przemyślenia a propos kolekcjonowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. No weźże mi się bardzo podoba jak twoje figurki ze sobą gadają (z kąd ja to znam) po za tym zawsze warto popisac o bzdurach a jeśli nawt chwilowo nie ma się pomysłów to można wrócić za miesiąc z nową enrgią. Miesiąc czy dwa? Błagam tu często ludzie piszą w odstępach półrocznych

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, może chciałabyś napisać coś o początkach twojej kolekcji, lub jakieś photostory, bo dawno czegoś takiego tutaj nie widziałam. Ale bez pośpiechu, pomysły powinny same przyjść z czasem. :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...