piątek, 4 lutego 2022

23.) Moja sis UWU

 Ohayo tu Moon, a któżby inny!

Rix: Naprzykład ja!

UCIEKAJ STĄD

R: Już AA!!!!

Witajcie. Oczywiście po raz kolejny Rix musiał mi zepsuć post. Anyway, chcę tu zareklamować kogoś.

Kogoś (DLA MNIE) ważnego.






MOJĄ SISTER! <3333

Dopiero co założyła bloga i nawet nie wiem czy ona wytrwa w pisaniu, ale trzymam za nią kciuki :DD

Tutaj macie link do jej wspaniałego bloga którego pomogłam jej ustawić, (a raczej zrobiłam 99%)

Ale i tak jestem z niej dumna UWU!

Anyway, uwu na słowo roku i tyle.

Wpadnijcie do niej, proszę i zostawcie coś po sobie, a wasz powrót będzie mile widziany.

To tyle, kochani!

Bayy....

Muszę się zebrać do tego posta moja kolekcja, wiem, że każdy na to czeka haha. (Cisza).

Dobra, PA!

~Moon <333

~*{ Sekcja komów B) }*~

Mini creatures - Tak, biografię mam w planach zrobić, jeśli nie wszystkim, to chociaż części lps. Aleeee.... No szkoła trochę przeszkadza-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - -  - - - - -  - - - - - -  - - - - 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...