sobota, 5 lutego 2022

24.) Moja kolekcja - Koty

 Ohayo! Na wstępie chce coś ogłosić.

Pewna kotka zawieruszyła się i dzisiaj ją znalazłam. Okazało się, że w takim przypadku nasz kochany Artur nie jest setnym, lecz 101 Lps. Ale stwierdziłam, że to nie ważne. Bo nie pamiętam mojego 100 Lps, a nie chcę teraz się zastanawiać… Więc uznajmy, że tytuł mu zostanie, mimo, że nie jest 100. Okej? XDDD

Dobra, skoro to mamy wyjaśnione, to czas na… KOTY!

Tak, długo obiecałam ten post i W KOŃCU się pojawił. <3

Dobrze. Zacznijmy :D


Okej, a więc pierwsze 3 petshopy to kolejno: Star, Max i Patryk :,D 
Star to jeden z moich ulubionych Lps. Naprawdę, kocham. Z kolei taki kształt jak ma Max MEGA mi się podoba, ale kolor Maxia.. No tak o. Ale i tak jest fajny! Dalej Patryk. Patryk jest unikatem! I ogólnie jest fajny, ale ma osobowość takiego smutasa. Z kolei Max i Star są bojowi i do przodu, haha ;D


Dalej, mamy Hezję, Coco i Puchacza. I to Coco się zawieruszyła. No cóż ;/
O tych pętkach nie mam za wiele do powiedzenia, no może to, że Hezja i Puchacz to małżeństwo!


Dalej coś dla fanatyków popów. 
Niobe, Cherry i Chris. Tutaj odsyłam was do posta, w którym przedstawiłam moją kolekcję pop. O tutaj.


Tutaj moje dwie kochane. Bon Ventura (Venti), oraz Moonlight. Ta druga, to moja reprezentantka w KKL :3 Nie wiem, co więcej mogę powiedzieć… Kocham je obie! Uwielbiam to, że Venti ma pomarańczowe oczy, a fioletową sierść. Bon Ventura jest bardzo spokojnym i godnym Lps XD Moon ma mój charakter, ofc UvU


A tutaj moje maluszki! Dwa, nie zmienione i jeden (nieudany bardzo.) custom. Kolejno, Gray, Józia i Loli!
Oddzielnie bardzo grzeczne, a razem.. Oj, dostają małpiego rozumu. (Nie obrażając Raindrop i innych moich małpek. I tych prawdziwych :,D) 


A tutaj, Candy, dobrze wam już znana Punia i Cargie! O nich też za wiele póki co nie mam do powiedzenia, ale Candy pracuje w cukierni, a Punia i Cargie to siostry! <3

I tym sposobem przeszliśmy przez moje kociaki. Następny w kolejce post o pieskach, których mam więcej. Wyczekujcie! Ale między tym postem, a pieskami pewnie minie trochę czasu.. Posty tego typu, gdzie jest wiele zdjęć i rozpisywania się nad danym Lps są trudne :,D 
Aczkolwiek jestem zadowolona z efektu końcowego! <3

Komów żadnych nie było, so pustki TwT <33
~Moooon! <33

2 komentarze:

  1. No, całkiem sporo masz tych kiciaków. Ja bardzo lubię kształt Maine Coon (ja go tak nazywam choć zwykle jest podawane że to zwykły kot) czyli Moonlight i ta druga Venti. Ogółem za LPS'owymi kotami nie przepadam więc czekam na piefkiiii

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow, gratuluję przebicia 100 LPS. To pokaźna liczba!
    Teraz się tak zastanawiam czy w ogóle jest jakiś kształt kotów z G2, który mi się podoba. Całkiem lubie szorthairy i te shorthairy tylko siedzące jak twoja Star. A tak poza tym, to chyba tylko G5 mnie przekonują. Ale ja jestem psiarą, czekam na pieski.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...