piątek, 4 lutego 2022

21.) Nagrody i pancerniki?

 Ohayo tu.. Moonlight! I moja kochana owieczka, której imienia zapomniałam ;-; pamietam ze było na A, wiec tego sie trzymajmy!

Dzisiaj ja i ona przedstawimy wam.. kogoś!

A: Hejka! Zanim w ogóle zaczniemy, chcę powiedzieć  parę rzeczy. 

Po 1 ten post jest przez nas pisany o 23:55 więc.. No. 

Po drugie, nasz nowy kolega to.. 100 LPS oryginalny G2!!!! Wow, wyobrażacie sobie jaki to zaszczyt dla petshopa?!

Tak.. Nasz nowy kolega jest jeszcze trochę nieśmiały, w końcu dopiero niedawno opuścił worek. (Fuu, worek, okropne miejsce!) Także co, przechodzimy do zdjęcia mnie i Artura, bo takie dostał imię!



Tak, tutaj moja kochana owieczka i.. pancerniczek! Matko, jaki on jest cuteeee!!!!!

O ile się nie mylę oryginalnie był z pocztówką, ale nie wiem qwq

Idę spać..

~Moonlight

2 komentarze:

  1. ŚŚŚŚŚLLLLLIIIIIIICCCZZZNNYYYY kocham go. dołbrałnołc

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ukochany pancernik! Kupiłam go kiedy jeszcze były w sklepach. Kosztował całe 30 zł, co w 2009 roku było sporą ceną! A do niego gratis było doklejone opakowanie z persem. Piękne czasy <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...