wtorek, 1 lutego 2022

19.) Idzie luty podkuj buty!

 Ohayo, tu wasza Moonlight :,D

Dzisiaj powierzam ten post po raz pierwszy.. LPS’kom. Może trochę dziecinnie, ale ten blog ma być taką ucieczką do dzieciństwa.. hah. 

Tak więc, przedstawiam wam…


Oto.. Coldy! I on poprowadzi ten post.

C: Hej wszystkim! Jestem Coldy. Najnowszy LPS naszej Moonlight! Wow, tak się cieszę że jestem pierwszym LPS prowadzącym post!… Aha, Moon chyba coś ode mnie chce, tak na mnie patrzy… Cóż, do tematu! 

Dzisiaj pierwszy Lutego, co oznacza nowe miejsce w archiwum, nowy miesiąc! Yey! W styczniu Moon wyprodukowała 18 postów! Najsik! Amanda zachorowała, więc gazety w tym tygodniu nie będzie. Chyba trzeba znaleźć petshopa - zastępcę…. W każdym razie! Wszystkie petszopki w KKL dostały imiona! Fajniście co? Moon wspominała coś o sesji wiosennej… A jeśli pojawi się śnieg to też cykniemy parę fotek B)

Moon narzeka na sprawdziany, ale nie jest aż tak źle.. Chyba. Nie wiem, ja nie chodzę do szkoły. Może powinienem? Moja przyjaciółka Tina chodzi. Czekaj.. Czyli jestem nieukiem?! Nie chcę takiej biografii!

Dobra, cicho bądź. Poślę cię do LPS szkoły jeszcze dziś okej?

C: Super! To chyba wszystko co ważne. Także co, do zobaczenia!

Dobrze, że nie powiedziałeś nic głupiego. 

C: No raczej!

Miłego wieczorka!

~Moonlight & Coldy



2 komentarze:

  1. Po pierwsze to to wcale nie jest moja droga dziecinne ponieważ ja często powierzam blog i kanał moim LPS, i choć często tego żałuję to nie mam wyjścia bo ktoś blogiem zająć się musi. I brawo za 18 postów xDD więcej niż ja przez pół roku.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...