piątek, 4 lutego 2022

22.) Info.. :,D

 Gabrusia - Haha, no tak, w końcu taki jest sens lps no nie? Żeby to były różne petszopki, nie tylko koty i psy <3 i tak, dziękuję, złodziej był bardzo szybki, ale petpolicja i ja złapaliśmy go xDD

Gabrusia - NOOOO KOCHAM GO *^* <3333 Dobłanoc, co z tego że jest ranek B>

Mini creatures - Ja go zamówiłam z mamą daaawno temu na Olx, w jakimś zestawie petków i jest BOSKI <3

Ohayo tu Moon!

Jak widzicie odkryłam sposób na tego wrednego bloggera, bo teraz to nigdzie mi nie działa odpowiadanie na komy...

Będę odpowiadać na te z poprzedniego posta, ale tu zrobiłam wyjątek i odpowiedziałam jeszcze na ten sprzed 2 postów qwq.

Także... No :D

Nawet jeśli na jakiś kom nie odpowiem, WSZYSTKIE CZYTAM co do jednego :33333

Nie wiem czy zauważyliście, ale zrezygnowałam z pytania końcowego qwq.

WÓGÓLE w pewnym starszym poście wspominałam o notce, która się nie pojawiła i skrótowo ją omówiłam. Chciałam do tego wątku dodać, że najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że my nie rywalizujemy ze sobą. Że się wspieramy. I uwielbiam to <3

To chyba na tyle, pierwszy post moja kolekcja w której serio będą LPS powinien pojawić się wkrótce UWU

~Moon


1 komentarz:

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...