poniedziałek, 31 stycznia 2022

18) Moja Kolekcja LPS - #1 Organizacja postów!

 Ohayo, tu ja, Moonlight!

Tak, o to pierwszy post "Moja Kolekcja" =w=

W tym poście podam wam liczbę moich LPS, oraz w jakiej kolejności będą dane grupy.

Posiadam 99 ORYGINALNYCH figurek. Jeśli zaliczać fake'i, będzie to 100+, ale ich w tej kolekcji nie policzę. W tych postach pojawią się tylko i wyłącznie oryginalne G2. Mam również kilka lps z innych generacji, ale ich także tutaj nie będzie. 

Tutaj kolejność postów! <3

1 - Koty

2 - Psy

3 - Zwierzęta gospodarskie

4 - Z. Morskie

5 - Ptaki ( I latające)

6 - Safari

7 - Leśne (?)

Tak więc będzie SIEDEM postów <3

W sumie nie dotyczy to tego postu, ale nasza kochana reporterka Amanda trochę spóźnia się z gazetą, za co was bardzo przepraszam. Prawdopodobnie gazeta pojawiać się będzie w Poniedziałki, lub Niedziele. Ale zobaczymy. Wiem, że gazeta powinna być regularna, ale tak jest w naszym świecie. U petszopków nic na siłę ^^.

To by było na tyle!

-W postach "Moja kolekcja" Nie będzie pytania końcowego ;>

Buziole :D

~Moonlight <3

1 komentarz:

  1. No fajny pomysł fajny. W sumie zwykle ludzie dają osobną stronę jako "kolekcja". Miałam też tak zrobić (strone stworzyć) ale jestem takim leniem iż nie wiem czy z tego nie zrzezezgnuje. Nie na moje nerwy. Wiadomo u pceczopków to tam siga siga xDD no, czekam na posty i zapraszam do mnie bo czemu nie. naura.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...