poniedziałek, 24 stycznia 2022

14.) Luzik arbuzik #3

 Hej, hej, tu wasza Moonlight!

Prawdopodobnie posty już nie będą codziennie, ale to nie tak, że straciłam motywację! Poprostu ciężko robić daily posty, choć i tak długo je robiłam.. Chyba XD 

Dziękuje za każdy komentarz, nawet jeśli nie odpowiem to czytam każdy ❤️

Ogółem jeżdżę konno, jeśli to kogoś interesuje, jestem na etapie „powoli zaczynamy skakanie”  XD W każdą sobotę mam jazdy so Yeah B)

Szkoła ach szkoła, zbliża się wielkimi susami, ale nie można tracić wszelkich pozytywnych myśli TvT

No nic, taka ~luźna~ notka owo

~*{Pytanie końcowe - W jakich fandomach jestescie?}*~

Buziaki! 

Moonlight<33

2 komentarze:

  1. I tak podziwiam, że dałaś radę wyprodukować tyle postów, ja jestem na to za leniwa haha xd Pisz śmiało kiedy masz czas i ochotę! <3

    Moja sis tez jeździ konno i jakiś czas temu zaczęła skakanie. Zdarzyło ci się spaść? :o

    Nie jestem w żadnym fandomie, chociaż kiedyś ostro Naruto. Nadal kocham Naruto, poza tym obserwuję grupki Rainbow High, Monster High, Naruto... ale nie nazwałabym tego byciem w fandomie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Luzik arbuzik, jak to mówią. Ja bym chciała zacząć jazdę konną, to moje marzenie od jakiegoś czasu. Za to ostatnio zaczełam grę na giatarze. Ja byłam kiedyś w fandomie miraculum xDD zamierzchłe czasy. Teraz w sumie nie jestem w żadnym choć powiedzmy bardzo lubię Harrego Pottera.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...