czwartek, 20 stycznia 2022

6.) Lps pop i unikaty

 Hej, hej! 

Tu LpsMoonlight.

Mamy nowy, piękny dzień! <3 

Zanim zacznę, chciałam oznajmić, że od teraz numeruję notki! <333 Ale do tematu…

Zastanawiałam się co dzisiaj wrzucić na bloga i w końcu przyszedł mi pewien pomysł… 


Unikaty i Pop, czy to jest to samo?


Myślę, że osoby które są długo w Lps community znają odpowiedz na to pytanie, ale może ja komuś pomogę! <3

Często w ofertach na Allegro widzimy: Lps POP pies piesek UNIKAT itd itd (żyg). Ale czy naprawdę pop i unikaty to jedno i to samo?


Odpowiedź brzmi: Nie!


Unikaty i pop Lps to zupełnie co innego. Dlaczego? Przekonacie się za chwilę!


Unikaty

Unikaty to lps’y, które mają CZERWONE magnesy. (Chyba że są unikaty bez czerwonego magnesu, ale nic mi o nich nie wiadomo.) Są to lps’y przeróżnych kształtów i kolorów. Są naprawdę różne, wręcz UNIKATOWE. Nawet gdy były w sklepie były ciężej dostępne niż inne Lps. 



 Tu zdjecia mojego golden retievera<3


Lps pop

Lps pop. Skąd w ogóle ta nazwa? 

A no od serialu Lps „Popular” w którym występowały głównie: 

Dogi niemieckie, spaniele, jamniki, collie i shorthairy. Te Lps stały się bardziej porządane niż dotąd, a filmy z ich udziałem stawały się coraz bardziej popularne (Hmm ciekawe czemu), do dzisiaj te Lps cieszą się powodzeniem. Stały się ostatnio jeszcze trudniej dostępne, ponieważ podróbek tych petszopów jest od groma…


     Przykładowo moja collie <3



Są również Lps, które są i popami i unikatami, czyli mają jeden z wymienionych wyżej kształtów + czerwony magnes. Ale sam fakt, że dany Lps to pop nie oznacza również, że to unikat. 


(Tu akturat zdj z neta bo takowego nie posiadam)



Teraz znacie różnicę między Lps unikatem a popem? Jeśli coś jest niejasne, dajcie koniecznie znać w komentarzach!


Buziaki<333333

~Lps Moonlight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...