środa, 19 stycznia 2022

Hej!

                    

                                                                       Hej, hej! Tu Lps Moonlight <3

Nie wiem, czy ktoś w ogóle zobaczy ten post, czy w ogóle opłacało się zakładać tego bloga?...

W każdym razie po pewnym czasie i wielu wątpliwościach zdecydowałam, że go założę... 

Wiem, piękny nie jest, no ale każdy się uczy qvq. Próbowałam coś dodać coś pozmieniać ale średnio to wyszło ;/ no cóż. Bywa.

Jak pewnie zauważyliście, (Hm, wow MoonLight) ten blog będzie głównie o LPS <3 tylko, problem jest taki, że nawet nie wiem ile się utrzyma moje pisanie tutaj. Może skończę po miesiącu? Może wejdzie mi to w krew i co kilka dni będę pisać? Nie wiem. Jestem obecnie w klasie 8, piszę więc egzaminy. Nie mam bladego pojęcia, czy w ogóle będę mieć czas.

 No ale, oprócz bloga, od kilku lat (Chyba 2-3) mam kanał na youtube ( https://www.youtube.com/watch?v=JZNtX_Tupao tu macie link do przykładowego filmiku, akurat collab z moją ibff <3) 

Myślę, że to na tyle w tym poście, będzie on też dla mnie trochę testem, chcę zobaczyć jak to wszystko wygląda ;3

Kc was, buziaki!

Lps Moonlight

1 komentarz:

  1. Wow. Ja też jestem w klasie 8.

    Dobra gdzie me maniery.

    Witaj, fajnie iż jesteś, nazywam się Gabrusia.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...