środa, 26 stycznia 2022

15.) Luzik arbuzik #4

 Ohayo! Tu wasza Moonlight!

Tak, kolejny post bez konkretnego teamtu TwT"

Ale mam już plan, a już mówię o co chodzi...

Ogółem, nie wiem jak u Was, ale u nas zarządzili po feriach zdalne!

I tak jak nienawidzę zdalnych, tak z jakiegoś powodu się cieszę..

Przede wszystkim, chyba dlatego, że na zdalnych jest mniej sprawdzianów, bo wiadomo, ludzie ściągają :P Ale też pewnie te sprawdziany zapowiedziane na za tydzień zostaną przeniesione BD Chociaż nie wiem, jak oni to zrobią, no ale cóż xD

*Te uczucie kiedy raz możesz pisać komy a raz nie, i znowu nie możesz*

Dosłownie, najchętniej odpowiadałabym po kilku minutach na każdy, ale no EKCHEM sprzęt mnie nie lubi ;__; Nie wiem, czego to wina, strona nie pytała o cookie i nie widzę ustawień na ten temat, no ale zobaczymy, może się od-obrazi

Ogółem, też macie tak, że w pierwszy dzień wakacji myślicie sobie: Spotkam się ze znajomymi, każdego dnia i będziemy robić fajne rzeczy!! A kończy się tak, że siedzicie w domu? XD ja tak mam co roku, i mam OGROMĄ ambicję w te wakacje to zmienić TvT" Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.

Planuję zrobić serię "Moja kolekcja" Gdzie będę dawać etykietę "Kolekcja", żebyście mogli łatwiej znaleźć te posty! <3 Będę to chyba robić coś w stylu: 1 post koty 2 psy 3 zwierzęta morskie itd...

To wszystko, dziękuję za całą aktywność, i 400 wyświetleń! ToT <3333

~*{Pytanie końcowe - Jaki jest wasz ULUBIONY lps?}*~

~Moonlight <3

2 komentarze:

  1. Zmarnować wolny czas na siedzenie przed kompem - najgorzej. </3
    Pancernik z pocztówek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko wybrać ulubionego, aczkolwiek z G5 chyba kotka syjamska, a z G5 pers #1159 :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...