środa, 19 stycznia 2022

Moja Kolekcja Lps pop - Fake'i polepszają się?!...

                     No hej, hej, tu Lps Moonlight! W tym poście chcę wam przedstawić moją kolekcję Lps Pop, i ponarzekać na fake'i... A więc zapraszam! <3


                     Moja Kolekcja Lps Pop <333

Okej, a więc tu macie spis, ile sztuk każdego kształtu posiadam, na dole zaś będą zdjęcia i każdy lps omówiony po kolei <3333

Lps:

- Shorthairy - 8

- Dogi niemieckie - 2 (Niby 4 ale dwóm odpadła głowa.. ;-;)

- Cocker spaniele - 4 (W tym jeden custom 😏)

- Collie - 5 (Znowu, w tym jeden custom 💜)

- Jamniki - 6

                                    No dobra, teraz obiecane ✨Zdjęcia✨ 

Tak więc tutaj mamy pierwsze cztery koteczki <3 Od lewej - org, org, fake fake. Przygotujcie się na to, że fake mam dużo... ;-; 
Więc tak, teraz omówienie. (Od lewej po kolei) 
Cóż, pierwsza kotka ma za sobą, ho ho, ile wspomnień... To nie był co preawda mój pierwszy lps, ale kiedyś, moja ibff (Ta z collabu z poprzedniego posta <3) miała ją jako maskotkę. Wtedy nazywała się Niobe Lps Tv, więc i ja i ona tak nazwałyśmy tego petszopka (Niobe). No i tak zostało.. <3
          Kolejny petszop, to Chris. Czapka, którą widzicie na zdjęciu należy do mojej siostry. Co więc robi na głowie Chrisa? Cóż, kiedyś zapytałam mojej siostry czy mogę pożyczyć tą czapkę i założyć Chrisowi (To było z 7 miesięcy temu XDDD). No i tak Chris sobie tą czapkę miał, a jak kiedyś ją zdjęłam, to nie wyglądał już tak samo, jakoś tak dziwnie, więc moja sis zgodziła się żeby ta czapka na nim została XD
Dalej mamy Californię! Dostałam ją na święta, 3 lata temu haha
Dostałam również małą miotełkę dla zabawek (idealną dla lps btw, ale rip bo została zniszczona :C możecie stawiać jej znicze w komentarzach XDDD <3). California została automatycznie wiedźmą, pamiętam, że latałam nią po całym pokoju jak debil xD <333
Ostatnia na tym zdjęciu to.. Luna! Mój pół-custom. Nie zaliczam jej jako customa, no bo, hm, ma tylko domalowane czarne elementy, ale wygląda moim zdaniem mega spoko. W sumie o niej nie mam nic więcej do powiedzenia..


                                                                      Kolejne Lps!

No tak, tutaj mamy nudniejszą część. Jedynym orgiem jest różowa kotka. I jako jedyna coś mogę o niej opowiedzieć. Była moją maskotką kanału przez jakiś czas. Mam ją... Od koleżanki mojej siostry xD. W sensie tak naprawdę ona oddała ją mojej sis, ale ja się zamieniłam no i jest moja >:) Nazywa się Cherry i na prawdę ją uwielbiam, mimo, że nienawidzę tego różu. No, to na tyle na temat moich shortów, bo oprócz Cherry nie pamiętam imion reszty <3

A tutaj moje dogi niemieckie <3 Tak jak pisałam wcześniej, dwa mają urwane głowy, ale nie będę wstawiać ich zdjęć ;w;.
Pierwszy to Valax/Charlie. Kocham go całym serduszkiem, był moim pierwszym dogiem i jednym z pierwszych Lps Pop <3 Nie jestem pewna co do jego oryginalności tho. Jego łapa ma na tyle głęboką dziurkę, żeby weszło w jakiś "bolec" od dodatków dla lps, ale jego szyjka chyba jest biała. Tak czy owak uwielbiam go! 
Drugim jest Brandon, ocalały xD. Udało mi się skleić go kropelką, co nie udało się w przypadku reszty moich dogów. Też go uwielbiam, no ale nie wiem co więcej mogę o nim powiedzieć.
Tak więc tutaj moje spaniele, 1 i 3 Fake, a 2... Zresztą, zaraz opowiem.
Spanielka nr. 1 . Nie mam o niej dużo do powiedzenia, właściwie to nic xD.
Spanielka druga, nazywa się Sakura. Ma białą rurkę, ale #1615 chyba ma taką w oryginale... Ma BARDZO miękką głowę, lekko przechyloną jak u org, a jej dziurką mogę zakryć prawie cały "bolec" od dodatków lps. No nie wiem, jak coś wiecie dajcie znać w komentarzach. Trzecia spanielka, nawet nie pamiętam jej imienia (pierwszej też nie XD), no, o niej też nie ma czego pisać

No i ostatnia spanielka, bezimienna. Inaczej niż w przypadku tamtych 2, nie zapomniałam imienia tylko nigdy go jej nie nadałam :,) To był mój 2 custom, także nie jest wybitny, ale powiem szczerze, że pierwszy... A z resztą zaraz zobaczycie. <3
No i dotarliśmy do Collie :3 Tylko fioletowa to org, reszta fake'i. Za dużo o nich nie mam do powiedzenia, więc dam imiona <3
Od lewej, Iris, <zapomniałam im>, Jack i Ash <33


No a tutaj mamy mojego 1 customa <3. Tak, serio, to był mój pierwszy custom qwq. Robiłam go wtedy calutki dzień qwp. Nazywa się Cherry/Rosie, różnie bywa. Byłam i jestem z niej mega dumna <33
Hm, no tak, ostatnie oczywiście ukochane jamniory <333
Od lewej, org fake org <3 Pamiętam imiona 2 i 3, Cheryl/Roza (kto jej tak nie nazwał no plz, wiem, że to basic ale tak do niej pasuje...) i Adelle <3 Dużo o nich też nie mam do powiedzenia, oh well.

No i ostatnie zdjęcie w tym bloguuu xD moja ✨trójca święta✨
Kocham je, ale wszystkie to fake. Od lewej, Valentine, Rose, Cookie. Co ciekawe, #909 czyli Rose ma przezroczystą rurkę...

 Fake i Org
 Kiedyś było tak, że było bardziej widać, fake czy org. Teraz, głównie opieramy się na tzw. "Rondzie" i Rurce. Fake mają rzekomo białą, a orgi przezroczyste, z wyjątkiem kilku, takich jak np. Moja Cherry (Shorthair). A tutaj, moja #909 która EWIDENTNIE jest fake'iem ma przezroczystą. Tutaj zdjęcie:

DOWODY XDDDD
A tak na poważnie, to jest przerażające. Jeśli fabryki się tego nauczą, będzie jeszcze ciężej odróżnić fake od org. <:/

No nic, nie chcę jakoś was stresować, ale to serio mega podejrzane. (Kupiłam ją na allegro!)
Pamiętajcie, zawsze uważnie sprawdzać oferty... Ja na początku się nie znałam, znalazłam lps który mi się podobał i prosiłam na prezent na zbliżającą się okazję, uro/święta itd.

Trzymajcie się ciepło, bo nie wiem jak u was, ale u mnie zimno i ponuro :,)

                      Buziole! 
                                       Lps Moonlight

  











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...