poniedziałek, 31 stycznia 2022

17.) Zdalne = czas?? - INFO


 Ohayo tu wasza Moonlight oczywiście <33

Witam was w tym, jakże cudownym, u mnie zimnym w [...], dla większości rozpoczynającym naszą kochaną szkołę, a może raczej CYRK dniu. Tak, tak, kochani, ferie się kończą, niestety. Dzisiaj przedostatni wpis styczniowy, ponieważ pojawi się tutaj jeszcze jeden, ale nie wiem, w jakich godzinach. Wyczekujcie! <3 Chciałabym was też zapytać, czy oprócz takich postów, chcecie również, hm no nie wiem jak to nazwać... Takie ustawiane zdjęcia
, z dialogami lps? Chodzi mi o coś w stylu takiego LPS'owego RP w niektórych postach. Możecie coś takiego znaleźć na blogu Gabrusi <3 żeby lepiej zrozumieć o co mi chodzi ^^.

Kolejna sprawa to... Trzymajcie mnie. Postanowiłam nadać wszystkim moim LPS'om imiona, MOŻE kilku nazwiska. Co prawda mam jedynie 100+ petków, (W sumie zależy dla kogo jedynie, bo dla kogoś kto ma 1000 może to być dużo a dla osoby z 20 petkami może to być marzonko, więc.. heh :3) wyszukiwałam strony z pomysłami, także... HIH

Nie wiem, gdzie je zapiszę, poszukam jakiegoś zeszytu.. Mam nawet jeden w głowie ^^. Myślę, że będę tam zapisywać wszystko, co związane z LPS. Tak więęęęęc... To by było na tyle!

~*{Pytanie końcowe - A wy, macie nazwane wszystkie LPS?}*~

UWU!!!!!!!!!!!!!!!

~Moonlight ^^ <3333

1 komentarz:

  1. Z G4/5 nazywam je imionkami od Hasbro, z kilkoma wyjątkami, a G2 mają prawie wszystkie, a z nadawania imionek reszcie G2 zrobiłam serię na moim blogu c;

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...