czwartek, 20 stycznia 2022

8.) Luzik arbuzik #1

Hej, hej1 Tu wasza Moonlight!

Postanowiłam, że wszelke "luźne" notki będę nazywać "Luzik arbuzik" no i numerek :33 (Aha no i nr notki xd) tak więc to jest Luzik arbuzik #1 <333

Dzisiaj rano kiedy się obudziłam nic mi się nie chciało. Ale tak serio, 

t o t a l n i e nic xD. Leżałam w łóżku i nie chciałam wyjść spod kołdry. A dlaczego? Cóż, śnieg zdecydował, że będzie świetnie dzisiaj znowu spaść. W dodatku musiałam z mamą i siostrą odśnieżać. Baja bongo 👌😒. No ale w końcu nie było tak źle...

Zrobiłam też zdjęcia do notki którą umieszczę jutro, ale nic nie powiem, hihi :33 !

W ogóle jakby ktoś był zainteresowany, to gram w starstable online, nazywam się Divya Waterball i gram na serwerze Sunbeam Meadow

Wgl od rana brzuch mnie pobolewa co jakiś czas, nie wiem czy to od {emotka krwi nie mogłam znaleźć ok? XD} Czy od czegoś innego.

▁▂▃▄▅▆▇█ VOLUME UP BABE XD!

Odkryłam mnóstwo CUDOWNYCH opcji na tym blogu xD..

Kocham.

Moonlight bawi się teraz jakimś gównem wtf

Btw (By the way z ang - a tak w ogóle/a tak przy okazji) mam plan na jeszcze jedną notkę dzisiaj, w godzinach wieczornych, więc (jeśli jest wgl ktoś kto czyta ten zryty blog,) to wyczekujcie! <3.

Jezus od zawsze lubiłam tak poprostu pisać co u mnie takie wiecie, g0wno pisanie i teraz odkryłam tego bloga!

Oczywiście KKL (Kryształowe Królestwo Lps) nie umrze, na tym blogu wciąż będą królować LPS, ale od czasu do czasu (A raczej mega często ale ćśś) pojawi się notka tego typu <3.

No, to chyba tyle w tej notce, mimo, że mogłabym bez końca wypisywać głupoty, ale nikt nie będzie potem chciał tego czytać więc tu skończę.

W każdej notce postaram się zawrzeć jeszcze "Pytanie końcowe", tak więęc:

~*{Pytanie końcowe - Co dziś jadłeś/aś na śniadanie?}*~

Buziaki <3333

~Moonlight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...