czwartek, 20 stycznia 2022

9.) Luzik arbuzik #2

Hej, hej, tu wasza Moonlight! :3

Nie ma to jak zapomnieć o 1 rzeczy i robić z tego notkę. Mogłaś tego nie pisać oszczędź oczy ludziom.
W każdym razie no hej, to jest luzik arbuzik i tyle XDDD

Ogółem mam teraz ferie. Pierwszy tydzień mija strasznie szybko, bo już czwartek. Sprawdzałam sprawdziany, które wiedziałam, że będą ale nie takie, a tu bam.

Pierwszy tydzień po feriach wygląda tak:
Pon - nic (Zapewne tam gdzie nic nie ma też coś wcisną)
Wt - kartkówka z chemii (CHEMII NOSZ C H E M I I ARGDHSAJF)
Śr - nic
Czw - Sprawdzian z wosu (wtf babo ;-;)
Pt - Polski z... WSZYSTKICH LEKTUR OBOWIĄZKOWYCH 7-8 WTF
Ja nawet nie pamiętam co to były za lektury ;__;
Nie wiem, pewnie da się to sprawdzić, ale czy ona jest normalna?
Nasza pani od polaka jest też wychowawczynią i lubię ją bardzo, ale TO?
To zniszczyło wszystko.
Jestem ✨oburzona✨ XD
A tak serio to jestem załamana.
Bo to oznacza, że zamiast 2 tygodnie wolnego będę mieć jeden.
Ten który się kończy.
DZIĘKI ZA ODPOCZYNEK SZKOŁO <33333333333 :>>>>>>>>
*Ciche smutanie*
No nic.

~*{Pytanie końcowe - A wy macie sprawdziany/kartkówki po powrocie?}*~

Buziole <33
PS: Mam nadzieję, że dam radę, w sensie trochę przesadziłam z tym "jednym tygodniem wolnego" no bo jak nie idziemy do szkoły to i tak jest więcej czasu na naukę i inne rzeczy, no ale trochę sraka.
~Moonlight

8 komentarzy:

  1. Miło przywitać nową osobę w naszej małej blogosferze! Hahah, pamiętam jak sama zaczynałam pisać bloga te, ile, 10 lat temu? (ale jestem stara geez) Też pisałam po kilka postów dziennie, to było strasznie ekscytujące i szczerze, nawet nie obchodziło mnie, czy ktoś to czyta czy nie. Sam fakt pisania był super hahaha
    Mam nadzieję, że długo się utrzyma ten stan u ciebie, bo jak gdzieś wcześniej wspominałaś, na naszych blogach jest trochę.. martwo. Tak więc czekam na następne posty!

    Mnie po feriach czeka dyplom i matura :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję, ja też mam nadzieję, że ta motywacja zostanie.. I wow, matura, nice, ja się stresuje mimo, że tak do niej daleko, ale ja to się wszystkim stresuje XDD
      Jeszcze raz dzięki za komentarz, to wiele dla mnie znaczy ^w^ <3333
      ~Moonlight

      Usuń
    2. Z jakiegoś powodu jestem na koncie sis nie zauważyłam, dlaczego ten komp mnie przelogowywuje? ;-;

      Usuń
  2. Szkoła, czyli jak zabić psychikę w jeden księżyc. Oj, pamiętam ile stresu kosztowały mnie te wszystkie sprawdziany, żaden weekend nie był weekendem, a w święta myślało się tylko o tym, czego się nauczyć na po. Jedyny plus szkoły to to, że w końcu kiedyś się ją kończy. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, całkowita racja, ale jeszcze widzę swoich znajomych, chociaż tyle…
      Dziękuje za komentarz z całego serduszka <3

      Usuń
    2. nooo, jak się trafi na fajnych ludzi to da się przeżyć :D

      Usuń
  3. No siema. Wiesz, sorry ale jakoś cię wcześniej nie zauważyłam.
    Zarąbiście iż wreszcie ktoś nowy się tu pojawił. Szkoła to najgorsze co może być. *Powiedziałam co wiedziałam*. Ble ble ble nauka. Połowa tych rzeczy to rzeczy do życia nieprzydatne bo po cholerqę nam jak ROZBIERAĆ zdanie czy coś. Ja mam też w nie powiem co nauki i no. No. No.




    Dwie godziny ciszy...


    Tak to w życiu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, i dzięki za komentarz <3 Zgadzam się z tobą totalnie, po co mi zdania wielokrotnie złożone i znanie ich na pamięć? ;-;
      ~Moonlight

      Usuń

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...