niedziela, 30 stycznia 2022

16.) Luzik arbuzik #5

 Ohayo, tu Moonlight <33

*To uczucie kiedy chcesz uczyć się rosyjskiego, dodajesz sobie rosyjską klawiaturę, (Привет) I NAGLE Z DUPY MASZ IBIS PAINT’A PO ROSYJSKU*

Tak moi drodzy nie kłamię, mój telefon chyba chce mnie zmusić do szybkiej nauki :,/

Ogółem wpadłam na pomysł chociażby rozpoczęcia nauki samemu kilka dni temu, o PIERWSZEJ w nocy. Świetna pora, co? Haha.. 

W każdym razie o dziwo, moja mama mnie pochwaliła, że chcę się zabierać za coś takiego o3o

Zaczęłam już trochę się uczyć cyrylicy, później będę się uczyć jakichś podstawowych słów i zdań :3 także no… qvq

Ogólnie postaram się już wkrótce wstawić tego pierwszego posta „moja kolekcja” bo to czeka i czeka.. 

Matko jutro znowu wracamy do cyrku, r.i.p ;-;

Jeśli chcielibyście coś zobaczyć na tym blogu, piszcie śmiało komentarze, nie wiem czy odpiszę (EH) ale będę czytać wszystko ♡︎

До скорой встречи!<3 (Do zobaczenia wkrótce!)

~*{Pytanie końcowe - Jakie języki znacie?}*~

~Moonlight ^w^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie! ^_^

73.) Wiosna, maj i te sprawy

 No witam, znowu po nie małej przerwie.. Ostatni post jest z 11 marca. Nieźle. XD No więc co.. mamy maj, jest piękna pogoda, nasza kochana P...